Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 jeg pleier å steke den, ha hvit saus, kokte gulerøtter og brokkoli og kokt potet mm.. det skal vi ha den uka her kjente jeg nå takk for tipset!
It's all about me Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Vi hamstrer alltid etter jul når det selgse ut billig og bruker det i fersk suppe resten av året.
katlinka Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Rødkål? Hehe.. aner ikke hva annet som kan være godt til bortsett fra det og surkål..
*ale* Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg bruker ha den i brun saus med kålstuing eller rødkål, potet og tyttebær til.. Mmmmm Nam:)
Lystpåentiljeg Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Nja, vi har det nå kun som tilbehør til svinestek og kjøttkaker.
grå :) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Ok takker alle sammen. Da tror jeg bareat jeg koker poteter og tar tyttebærsyltetøy til. Kanskje det finnes noen sure agurker rundt her også. Går for det enkle i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå