Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Og ca hvor mye bruker dere pr uke? Vi prøver å holde oss til 500kr uka. I går handla vi or 900kr og da fikk vi nok til 2 uker.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Vi satser på det, men vi handler for ca 1000 kr i uka. Noen ganger mer, andre ganger mindre. Kommer litt an på om vi må ha vaskemidler, såper, og slike ting.
hysterika Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Vi prøver å handle bare én gang i uka for ikke å bruke for mye tid på et, bruker ca 1500 kr i uka, vi er 4 stk.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Ingen ammes eller noe, aller spiser normal kost:)
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 kommer litt ann på økonomi, og om handleturen var planlagt Ver den planlagt handler vi ofte for tre dager eller så om gangen (må gå oppoverbakker i ti min for å komme hjem) Og da har jeg ofte laget liste på forhånd. Men ofte skal vi ha "noe til middag" og da ender vi ofte opp i mye penger og lite mat (dvs mye snop)
*ale* Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Handler stort ca annenhver uke. Fyller fryseren o.l. Blir ofte 1500 kr. SÅ er det jo melk, brød og frukt o.l innimellom da.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 vi har storhandel hver gang vi får lønning og da handler vi inn for rundt 2-3000kr.. også blir det litt småhandling her og der av brød, melk og frukt... han tar storhandlingen jeg tar småhandlingen.. så blir nok over 500kr uka, men hadde vi planlagt bede hadde vi sikkert klart å holdt oss til det...
Gjest Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Vi er forresten 2 som spiser vanlig og 1 som drikker nan HA:) Hvis vi ikke skal ha noe spess så ryker budsjettet vårt og,så her skrives det lister:)
___ Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Vi handler mat og husholdningsartikkler en gangi i uka. Kommer på ca 1200,- da handler vi ikke noe utenom, hverken brød, snop, sjampo eller bleier. dette er et romslig budsjett. Føler ikke at jeg sparer på noe. Vi er 2 voksne og 2 små barn.
Mom2Two Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Nei, vi handler hver dag. Men vi legger nok igjen opp mot 2000 kr i uka i matbutikken.. Men så er butikken vi handler i veldig dyr også da (Centra), men det er så deilig med utvalg og masse fersk mat osv.
Turid Laila Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 ukeshandler her da, og brød og sånne ting litt oftere. Er to voksne og en baby (han spiser nan og grøt) handler for 1000-1500 i uka... Er det en ting jeg ikke sparer inn på så er det mat og husholdningsartikler... Kjøper selvfølgelig inn ekstra av ting om det er på tilbud eller noe, men liker å spiser variert
yasmina Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Vi er 3 voksne og 2 barn og handler inn for uken, lager meny osv. handler vel for ca 750 kr i uken + friske groennsaker, frukt og melk som vi handler hos groennsakshandleren ca hver annen dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå