Gå til innhold

Den der Sabeltannbåten,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere den? Vurderer å kjøpe den til sønnen min til jul, men han kommer til å være bare 2,5 år. Er han for liten? Han ønsker seg den så veldig, men jeg er redd han kommer til å ødelegge den. Mannen min mener at han skal få den, at det er nå han er interessert i Sabeltann, og at det ikke gjør noe om han ødelegger den litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det er den han vil ha,hadde jeg kjøpt den.

Når barn ønsker seg noe veldig og får det,er de ofte overaskende forsiktige.

Og om den blir litt ødelagt,hva så,den er jo til å leke med,ikke ha på utstilling.

Er jo nå han liker sabeltann, ikke sikkert han gjør det om to tre år

Skrevet

Om du skal gi den nå eller ikke, kan jeg ikke svare deg på:) Kommer kanskje litt an på hvor mye han forstår å ta vare på den og slikt. Men at han kommer til å ha den lenge, om han får den og tar vare på den, det tror jeg:) Nevøen min er 8 år og han elsker skuta si:) Men er ikke lenge siden han kjøpte den heller, han da...

Skrevet

Har ikke den, men anbefaler i stedet duplo sjørøverskip. Den er umulig å ødelegge, og det er mer å "gjøre" med den.

Pluss at den selvfølgelig passer sammen med annen duplo.

Jr fikk den da han var 2,5 år, og den ble umiddelbart døpt sabeltannskuta :-) Ikke så nøye om det ikke er originalen.

Skrevet

Så lurt! Jeg visste ikke at det fantes en duploskute. Skal sjekke det ut!

Skrevet

guttungen min fikk den til jul i fjor og for å si det sånn....det alt som gikk ann å knekke er borte...og det er mye....

var 2,5 år han og.

ville sjekka ut duplo istedet jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...