Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 ..Altså hva som ble sagt om kjønnet på fosteret? Jeg kjenner tvilen tar meg , selv om 5 stk.. ( vært på 3 UL) sier at de TROR det er en jente , men vil ikke garantere helt sikkert.. " det ser ut som ei frk , men jeg satser ikke lønna mi på det" Har handle litt inn å sånn , men fanden om jeg handler noe mye rosa nei ;-) Hva med dere?
Kvitrebekk Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Kjenner også tvilen godt! Selv om jeg fikk beskjed om at det her er ei jente og at vi skulle få pengene tilbake for ultralyden om det ikke stemte :-) Mannen min sier også at det var tydelig at det var ei jente. Men man vet jo aldri da! Kanskje fanten bare gjemte seg? :-) Har i hvertfall ikke klippet av lappene på det rosa jeg har kjøpt :-)
saray Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 ja.så selv pungen klart og tydelig.men nå var dette 3d og har sett det 3 ganger da.er mer i tvilnår det gjelder termin de finner ut.den er ofte feil..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 T.O.M en lege som jeg var på UL hos som sa : Hvis dette er en gutt , så er han dårlig stelt! *ler* Men nå skal jeg på ny UL om en uke , da er jeg i uke 32 , å da håper jeg vi ser et klart og tydelig kjønnsorgan Men tvilen ligger sikkert der , til jeg har sett babyen med egene øyne :-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg sa før jeg fikk vite kjønnet at jeg bare ville vite det om hun så det sikkert. Så forklarte hun mye da, at det var etter hvordan fosteret lå osv og at det hun bare hadde tatt feil 3 av 200 ganger elns (var iallefall veldig sjeldent) hun ville ikke si noe om hun ikke så det tydlig. så stoler på at hun så det var ei jente då ja =)
pandabjørn Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 på den ordinære ul så sa jm at hun så at det var ei jente der og hun var 90% sikker, har hatt en 4d ul også og legen sa også at det var ei jente har hatt 4 ul'er så jeg stoler 100% på det faktisk...så jo stor forskjell fra Sander og Linnea også for på jenter så ser du 3 streker og på gutten ser du ballene og tissemann godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå