M@mm@ til mine barn Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Hvordan gikk det på meklingen ? Har tenkt sånn på dere ....
nickoline og supermann Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 tja....... hun var veldig snill med oss. tror hun bare lyttet den første gangen. Vi er enig om å prøve, men vi har gått på et par smeller denne uka også. Håper hun fillerister oss neste gang. Men er redd han ikke tåler å bli snakket til.......... vi får se. Jeg håper. vil jo ha det til å fungere, men ikke for en hver pris. Kjenner at jeg snart møter veggen........ Skal tilbake den 12. så reiser sambo bort den 14. noen dager til sin familie i DK. Det tror jeg blir bra. Da skal jeg sende Andreas i barnehagen en ekstra dag. Ut å shoppe litt med ei veninne i samme situasjon..... Akkurat nå har han spurt om jeg vil spille litt nettpoker med han, så det skal vi gjøre......... initiativ til å gjøre noe med meg er bra;) Og jeg har klart å ikke være sur, selv om han kom mye senere hjem enn avtalen er........... framskritt:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Ja, alt dere gjør sammen er jo positivt. Så flott det gikk bra da. Håper det fortsetter sånn. Krysser alt jeg har jeg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå