Gå til innhold

Flere enn meg som nesten ikke orker mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nesten ikke sulten lenger. orker bare ett knekkebrød til frokost, en brødskive til lunsj og bittelitt til middag. Føler jeg liksom ikke har noe plass i magen lenger. Og spiser jeg litt ekstra føler jeg meg som jeg skal sprekke...

Er dette vanlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser mye mer enn deg, men merker at jeg ikke orker så mye av gangen lenger. Merker det særlig når jeg spiser middag at jeg blir så fort mett.

Skrevet

Vi er visst flere ser jeg =) Tvinger i meg maten jeg da... fordi jeg går så lite opp i vekt. Men er ikke bare bra å spise seg for mett heller. Er irritert på sambo for han spiser så mye usunt HVER dag, dessert på dessert, sjokolader i fleng og annet godis. I familien hans så drikker de kaffe med noe godis "attåt", og det irriterer meg...

Skrevet

Men tror dere at det er farlig? Burde jeg tvinge i meg mer mat?

Jeg er forresten 33 uker på vei, så magen er ganske stor.

Skrevet

Før spiste jeg veldig regelmessig, men nå orker jeg i grunn bare middag, gang om dagen. Føler at jeg er mett, som om jeg nettopp har spist...

Det jeg trøster meg med er at barnet tar den næringen den trenger. Så det er mest meg det gåt utover. jeg er da bare 9 uker på vei

Skrevet

Jeg har hyperemesis, så nei, jeg orker nesten ikke mat :-( Prøver å tvinge i meg litt av og til da. Lettest om det er helt ferskt.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg er i uke 27 og spiste lite i begynnelsen av svangerskapet, og frem til for et par uker siden så spiste jeg helt som før jeg ble gravid, men nå de siste par ukene, så har jeg fått en appetitt som ikke ligner grisen.. Jeg er sulten konstant. Selv rett etter jeg har spist, så er jeg sulten igjen. Det er en pest og en plage, fordi jeg vil jo ikke legge på meg så ekstremt mye heller. Har lagt på meg 8 kg til nå, men mistenker at det hvertfall kommer minst 8 til... Huff :(

Skrevet

Sånn var jeg på slutten også, orket ikke noe mat i det hele tatt nesten.

Var liksom ikke plass... Men kom en stor og fin gutt ut, de tar jo den næringen de trenger inne i magen. Er værre med deg, du kan bli svimmel ol. Men så lenge du ihvertfall får i deg noe mat, så tror jeg nok ikke det er så farlig!

Men du kan jo evt. spørre påneste kontrolltime;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...