mamma_til_snart_2 Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 hva er det forno? er i uke 36 og rett som det er kommer det sånne klikkelyder fra magen... høres ut som vannet går, men er jo ikke det hel... hehe! noen som har det samme, som vet hva det er?
HoneyBee <3 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg hadde ei venninne som hadde det sånn, og det er visst ungen som knekker leddene inne i magen Sprøtt
mamma_til_snart_2 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 hehe... merkelig! takk for svar:) knekker leddene ja:p hehe
øynesomtinntallerkner Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 He he kanskje han ligger og bim`er litt inni der for å få tida til å gå...?
Christel med to i magen Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Mye kneppelyder her! Spesielt når magen strammer seg. Har også hørt at dette er bebisene som knekker leddene sine :-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Babyen som knekker i leddene ja Hadde masse sånn med forrige. Helt sært:)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Er det klikkelyd i magen min,hikker den.Opptil 50-60 klikk hehe:)
glad i mange barn Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 er nåk ungen som hikker ja,det lager klikkelyd,leddene til ungen er så bøyelige og myke at der er ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå