*Anita* Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg har veldig mye aktivitet. Kan det ha sammenheng med mye kynnere? Dette er nr. 2, og bevegelsene er ganske store. Selv min mann kjenner det veldig godt.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Høres ut som meg. Venter gutt nummer to, og er 23+1 idag. Gutten i magen kjennes veldig sterk ut. Kjenner spark og bevegelser til alle døgnets tider. Har jo hvileperioder også da, men kan ikke akkurat si at jeg er blant dem som sitter på slutten av dagen og lurer på om det har vært bevelgelser i løpet av dagen. Mannen min er også overrasket over hvor kraftig vi kjenner det begge to. Var sterk og livlig vår første også:-) Trodde vi skulle få en veldig travel pode, men det var og er han altså ikke.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Glemte å skrive at jeg også har mye kynnere, men vet ikke helt om det er noen sammenheng mellom kynnere og spark/bevegelser
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hmmm, jeg er også 23+1 i dag masse liv, noen sove pauser men jeg er overrasket over hvor mye fres og styrke vårt lille knøtt har. Vi kjenner han/henne veldig godt på utsiden og h*n sparker gjerne så magen spretter hit og dit. Dette er vår første, og jeg har egentlig ikke så mye kynnere, mest når jeg står opp og kanskje av og til midt på dagen men det kan fort gå mange dager imellom hver gang jeg får kynnere utenom på morgenen når jeg våkner. Synes ikke det høres ut som noen sammenheng... Eller? Er jo som sagt førstegangs så hva vet jeg?
*Anita* Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Går du til jordmor? Jeg går ikke til jordmor, men en jordmor vil kanskje vite om det er sammenheng mellom mye bevegelser og kynnere? Vår første var ikke i nærheten så aktiv som jeg kan huske, men han er rolig han også. Jeg tenker det samme som deg, at jeg trenger ikke bekymre meg på slutten av dagen ihvertfall. Babyen vil kanskje roe seg ned noe når det blir dårligere plass.
mamma`n til nurk Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Snuppa mi er ganske så aktiv, ja....Har en egen kickboksingrutine hun driver med hver gang mamma holder på å sovne.. (blitt litt lite søvn i det siste...) Ellers kjenner jeg henne flere ganger om dagen, og har gjort det siden uke 16 ca. Er i slutten av uke 23 nå. Har ikke kjent kynnere før denne uken, faktisk, så vet ikke om det kan ha noen sammenheng...(er barn nr en, forresten)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 går over i uke 23 i morra. har vært veldig lite aktivitet nå i det siste synes jeg, har hatt noen kynnere tidligere + mer liv.. hm rart, men kanskje fordet morkaka sikkert ligger forann enda?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Går til jordmor ja. Skal dit 26.denne måneden. Blir nok sikkert litt roligere når det blir trangt om plassen ja. Bare det ikke blir spark mot ribbeina da:-/, kan jo bli litt ubehagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå