Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Gleder meg så! Bor langt unna så det er ikke så ofte vi er der. Dette er den første julen vi skal feire i vårt eget hus, første julen jeg skal pynte i mitt eget hus og jeg gleder meg helt villt! Den første snøen daler ned utfor her nå, og jeg har kommet skikkelig i julestemning allerede! Noen som har vært på ikea i det siste? Er det noe fint julepynt der? Skal på Allnabru, men det er vel stort sett det samme på alle ikeaene. Hva rasker du med deg når du er på Ikea? Hva skal du kjøpe neste gang du er på Ikea?
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 nesten all julepynten vår er fra ikea. Den går i blått og hvtt, så det ikke er helt krise om det blir hengende litt, da kaller vi det bare "vinterpynt" Men i år tror jeg det går mest i rødt,grønt og gull, så alle andre arger er sikkert billig. 'Jeg kjøper alltid duftlys,servietter og snop,masse snop.
nickoline og supermann Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 ikke vært der etter at julepynten kom......... mitt beste tips er expedit hylla til barnerommet. Den er jeg knallfornøyd med.... Ellers rasker jeg sjelden med meg noe fra Ikea........ , men må alltid i rammeavdelingen da. Synes de har mye fint og helt ok pris.
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Personlig liker jeg ikke julepynten fra Ikea. Det er ikke noe jeg assosierer med jul.... Sterke farger, og uvanlige former. Mer glad i julerødt og nisser jeg da (";) Vi har hatt eget hus i et år nå, og det jeg har handlet de få gangene jeg har vært der har gått ut på kurver og lys. Spes de pakkene med te-lys
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Supre tips, takk Jeg har hørt at Ikea-lysene brenner ujevnt og får plutselig stor flamme, er det sant? Jeg bor sammen med en brannmann, og det er bare så vist jeg får lov til å tenne lys, og dersom de flammer opp da så blåser han de ut med en gang...
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jeg var på ikea i går og de hadde veeeeeldig mye fin julepynt i år. Som regel har det vært en del spesielle julekuler der, men gått til mere klassiske nå gled deg:)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Jippi! Det gjør jeg! Ser for meg at sambo blir rimelig frustrert og lei, men han får sette seg i restauranten og så kan jeg bruke fredagskvelden på å drømme meg bort inne på Ikea
Gjest Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Hehe ja Ser du en dame med mørkt hår inne på Ikea på fredag , med joggesko og grilldress som er helt vill i blikket kan du banne på at det er meg!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Mitt kjøpetips: telys servietter pepperkakedeig (knallgod) oppbevaringsbokser til barnas leker håndklær (god kvalitet) klyper til å holde poser igjen.Gode å ha til poser i fryseren. Eller åpne chipsposer. Gutten min elsker å besøke barneavd for der er det mye å leke med.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Ok, men du kan jo se meg for deg da og vite at nå er jeg i mitt ess!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Oppbevaringsbokser ja, det var lurt. Sitter og ser p åsiden deres nå, og har skrevet mye på en lapp, bare å ha med stor koffert!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 batterier lyspærer kleshengere har ikea 5min unna meg så er enkli litt innhabil her, er litt for mye der så blir liksom ikke å raske me noe.. men som nevnt pepperkake deigen er knall. Lett å arbeide med, billig, kan fryses og smaker naaaam.... de har former til pepperkaker der også... :9 kose dere masse...
Gjest Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 Synd jr har cøliaki da... men vi andre kan jo spise ikea-pepperkaker da. Skal test ut den. Såg de hadde sparelyspærer der, hamstre litt slik også, så blidgjørere jeg sambo litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå