Gå til innhold

Da har håravfallet begynt....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Grr... Nå mister jeg masse hår på hodet, og så vokser det hår/dun på magen. Det burde jammen vært omvendt synes jeg! Tenkt å ha tykt og glansfult hår på hodet og glatte legger i stedet! Kroppen er viselig innrettet, men jammen ikke på dette området nei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld? er det vanlig å miste hår?

Skrevet

Man får tykkere hår når man går gravid, også dun på mage etc. Håravfall er vanlig når man ammer, da håret ikke blir prioritert med vitaminer som morsmelken trenger..

 

Har ikke hørt om håravfall under graviditet før..., men vi er jo forskjellige..

Skrevet

håravfall under graviditet er jo super normalt...

Skrevet

er det det??? Det har ikke jeg hørt...heller motsatt.

Skrevet

Det daler ihvertfall ned fra mitt topplokk! Det gjør det denne gang, og det gjorde det forrige graviditet. Mens på leggene, der gror det! Eneste fordelen er den store magen som gjør at jeg slipper å se på det.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om, eller opplevd håravfall under graviditeten. Heller motsatt - det vokser og gror. Både negler og hår vokser fortere enn tidligere. I tiden etter fødselen derimot - da detter håret av!

Jeg holdt på å bli helt desperat i månedene etter fødsel, håret datt av i store mengder!

Det er visst helt normalt fikk jeg beskjed om, men vi er jo alle forskjellige!

Skrevet

Bare vær glad du mister hår nå for da vil du antageligvis ikke miste store mengder når babyen kommer. men anbefaler dg og spise B-vitaminer som r bra for håret.

Skrevet

Det er vanlig begge deler. Noen får tykkere hår mens andre får tynnere hår ...Har jeg lest =0)

Skrevet

Hmmm, sist gang fikk jeg kjempefint tykt hår og håret på leggene vokste nesten ikke. Det var utrolig digg (helt til det falt av i store dotter når baby var 4-5 mnd da.). Denne gangen har jeg fått tynt pistrete hår og hår på magen.... Fikk gutt sist. Lurer på om dette betyr at jeg venter jente ;-)

Skrevet

Ja, jeg tar B-vitaminer, det hjelper! Var frisøren min som anbefalte dette da hun så at jeg var gravid...:)

Skrevet

Sist gang fikk jeg helt abnorm hårvekst på hodet, nesten sånn at hodehår og øyenbryn gikk i ett... Denne gangen har jeg mistet hodehår fra dag en! Det er hår overalt, må støvsuge hele tiden. Mistet ikke noe særlig hår da jeg ammet sist forresten, men fikk veldig fin hud.

 

Jeg håper hårafallet gir seg snart for nå har jeg kommet halvveis i svangerskapet og har bare halvparten så mye hår igjen føles det som....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...