*3 gutter i hus* Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 hva tid skal dere som er uten jobb begynne å søke?? vil så gjerne NÅ,men er jo bare 11 uker til termin så litt vansklig det.....lurer på om jeg skal studere også,kansje begynne i januar,men savner sånn å gå ut i jobb..!...slutta i jobben min da jeg fant ut at jeg var gravid,hadde bare jobba der 3 uker...snakk om bra timing da :-s
tertilus Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Litt nysgjerrig: hvorfor slutta du i jobben din da du fant ut at du var gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå