mamma&urokråka Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Har så dårlig samvittighet. Har lyst på sjokolade og cola hver dag! Klarer ikke å la være. Er ikke så redd for at ungen kommer til å bli stor, for på grunn av gener er det nesten 100% sikkert at ungen blir over 4 kg. Ligger på normalen til nå, men.. Er litt redd for at det kan føre til at ungen blir veldig urolig og sånt senere. Føler meg så usunn, men klarer ikke å la være. Blir helt lei meg jeg..
"gullet" Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 klarer ikke og holde meg unna jeg heller... og ungen min blir ikke stor, er estimert til 3,4
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg spiser også sjokolade hver dag. Klarer ikke å la vær! Er også redd for en stor unge, og for senvirkninger av kostholdet mitt...... men hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke lyst på annen mat om jeg ikke har fått i meg litt sjokolade i løpet av dagen! Viss du synes det tynger for mye så snakk med legen eller jordmora di. Jeg for min del prøver å kompensere for sjokoladen ved å gå tur hver eneste dag. Minst en time. Er nå 34+5 og har klart det frem til nå. Håper jeg klarer det de siste ukene også. Men jeg vet også godt at jeg burde kutte ut sjokoladen........
Astrid21 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg hadde det også slik i begynnelsen av svangerskapet..Men etter uke 20 følte jeg at jeg hadde blitt så feit at jeg byttet over til å knaske gulrøtter istedet..Så siden har jeg hatt dilla på det..Nå er jeg i uke 33 og lagt på meg 12 kg allerede..Var 60kg før svangerskapet og nå er jeg 72kg..(172cm) Det blir masse å ta av etterpå meg..Hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg har hørt at søtsuget kan komme av at man mangler eller har forlite av noen stoffer i kroppen. Kanskje en blodprøve kunne vise evnt. mangler? Spør legen eller jordmor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå