Gå til innhold

Lyst på godteri hele tiden..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så dårlig samvittighet. Har lyst på sjokolade og cola hver dag! Klarer ikke å la være. Er ikke så redd for at ungen kommer til å bli stor, for på grunn av gener er det nesten 100% sikkert at ungen blir over 4 kg. Ligger på normalen til nå, men.. Er litt redd for at det kan føre til at ungen blir veldig urolig og sånt senere. Føler meg så usunn, men klarer ikke å la være. Blir helt lei meg jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarer ikke og holde meg unna jeg heller... og ungen min blir ikke stor, er estimert til 3,4

Skrevet

Jeg spiser også sjokolade hver dag. Klarer ikke å la vær! Er også redd for en stor unge, og for senvirkninger av kostholdet mitt...... men hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke lyst på annen mat om jeg ikke har fått i meg litt sjokolade i løpet av dagen!

Viss du synes det tynger for mye så snakk med legen eller jordmora di.

Jeg for min del prøver å kompensere for sjokoladen ved å gå tur hver eneste dag. Minst en time. Er nå 34+5 og har klart det frem til nå. Håper jeg klarer det de siste ukene også. Men jeg vet også godt at jeg burde kutte ut sjokoladen........

Skrevet

Jeg hadde det også slik i begynnelsen av svangerskapet..Men etter uke 20 følte jeg at jeg hadde blitt så feit at jeg byttet over til å knaske gulrøtter istedet..Så siden har jeg hatt dilla på det..Nå er jeg i uke 33 og lagt på meg 12 kg allerede..Var 60kg før svangerskapet og nå er jeg 72kg..(172cm) Det blir masse å ta av etterpå meg..Hehe..

Skrevet

Jeg har hørt at søtsuget kan komme av at man mangler eller har forlite av noen stoffer i kroppen. Kanskje en blodprøve kunne vise evnt. mangler? Spør legen eller jordmor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...