januarbaby+maibaby Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Kjenner dere at babyen hikker? Jeg har ikke kjent disse rytmiske dunkene som sies og være hikking. Kan det være pga jeg har morkaka på fremveggen av magen?
Happy H Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 eg kjenne heller ikkje hikking men i mitt første svangerskap lå morkaken bak, kjente ikkje hikking då heller eg. hehe.. så kanskje ikkje alle kan kjenne d? har ellers kjent mye liv tidlig begge gangene,så d skulle ikkje være grunn for at eg ikkje kjente hikking.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Nei, jeg kjenner ikke hikking. Da jordmor lyttet på meg sa hun at babyen hikket, men jeg kunne ikke kjenne det.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg har morkaka foran, og jeg kjenner hikking. Jeg kjenner allikevel mindre hikking denne gangen, enn jeg gjorde de to forrige gangene (og jeg har alltid hatt morkaka på fremre vegg), så det er nok forskjell på babyene også!
Meibibeibi Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Kan det ha noe med hvordan babyen ligger? Min baby lå lenge med hodet godt plantet nedi bekkenet. Da kjente jeg hikking støtt og stadig. Etter at hun har snudd seg og hatt hodet opp eller ligget i tverrleie har hikkingen forsvunnet...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 jeg kjenner hikking selv om morkaka ligger på framveggen. er 23+1 Kjenner at han spenner seg ut på sidene, om du forstå hva jeg mener med det. Han begynner jo å bli litt stor nå så jeg kjenner ofte bevegelser på begge sider samtidig
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Jeg har kjent hikking bare en gang... Det var rett før jeg kjente første park.. Men aldri mer etter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå