Maja-Kaja Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 leste det her: http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=183217 hva tror dere?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Høh... Selve ammingen gjør vel ikke at man får hengepupp, men at de vokser fort fra starten av svangerskapet og på slutten. Så får du melkespreng. Ofte får man strekkmerker, og dette er et tegn på at de har vokst i et hurtig tempo i forhold til hva huden klarer å følge med på. Når man slutter amminga, så synker de tilbake. Men at røyking gir hengepupp??? Neiiii, det tror jeg ingenting på! ;o) *må bare le av det hele*
Amanda- Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 jeg har hørt at det er svangerskapet som gjør at brystene til enkelte kvinner begynner og henge.. ikke ammingen...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hehe.... Som svart tideligere her... Røyking gir hengepupper? Nei det tror jeg ingenting på.... men derimot økelse m tanke på melk og voksing gjennom et svangerskap... Å det som står der er jo bare tull, overskriften er ikke noe i... Amming gir jo ikke hengepupper vel? Er vel helst det som skjer i forkant av ammingen tror nå jeg...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Klart jeg tror på det! Du kan jo se på huden til røykere at den er mindre spenstig i ansiktet. Da blir den jo slik på resten av kroppen også. Sier seg jo selv det. Nei så fælt for alle damene som røyker for å holde vekta hihihi Nå må de velge, brei over rumpa eller hengepupper...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Nå til dags kan alt fikses=) Så detta tar jeg ikke så tungt.. har vært røyker, har silikonpupper, har barn og skal ha flere, har litt extra hud på magen etter sistemann og disser litt her og der.. trøster meg med at alt skal fikses etter alle fødsler er ferdige PS: mine var forøvrig "sprengt etter svangerskap" og ikke av røyking!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 "Du kan jo se på huden til røykere at den er mindre spenstig i ansiktet. Da blir den jo slik på resten av kroppen også. Sier seg jo selv det" Er du klar over at det stoffet som får folk til å få rynker ved røyking er det samme som finnes mange i grønnsaker? Etylen, heter det visst. Så med andre ord, hvis du spiser mye grønnsaker, så går du mye rynker og hengepupper av det også. "Nei så fælt for alle damene som røyker for å holde vekta hihihi Nå må de velge, brei over rumpa eller hengepupper..." Hvem ler nå?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Røyking bryter ned collaegen og elastin raskere i huden, slik soling også gjør. Derfor trekker den seg dårligere sammen, og rynker dannes lettere. I tillegg til alder påvirkes vi av tyngdekraft, og slik får vi hengepupper. Røykere må mose på med antioksydanter, slik at de frie radikalene røykingen utløser ikke får gjort max skade, men det hjelper dessverre ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 jejeje - der ser du 21:20, ikkerøykerne ler nok best til slutt likevel. Hengepupper OG kreft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå