Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Forrige søndag (eller er det mandag?). Så kom han inn igjen programmet etter fordi Gunnar ble dårlig og måtte bryte. Dumme Gunnar...
Maja-Kaja Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 æsj.. håper peter ryker ut sjappt, og ikke må bli der lenge... han var jo helt jævlig mot alice! ble så sjokket. jeg så min første episode av robinson på søndag, og må innrømme at jeg ikke har så sansen for det peter driver med. synd han fikk imunitet, og han må for all del ikke vinne!
pandabjørn Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 du er ikke alene om å ikke like Peter......tror de fleste jentene her inne hater han som pesten !! og han er i allefall ikke verdig vinner slik han oppfører seg, også er han 47 år burde bruke hode litt bedre når han er såpass oppi årene grrrrr..
hege31 desember baby.har født. Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 jeg vet godt hvem peter er. han bor her i kr.sand. er drittfyr. tåler ikke slike mannfolk jeg. han går kun etter jenter på 20 år som har flott kropp.mannen er 47 år...... kvalm type. han la an på meg for noen år siden. jeg sa klart ifra at han er ikke noe mann for meg. ba han holde seg langt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå