Gå til innhold

Hvikeen uke fortelle om graviditeten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klør i fingra etter å rope det ut!! Greit i uke 12 eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!! :D

Sjansen for at det går bra da er jo utrolig høy så! :D

Skrevet

Fortalte svigers den gode nyheten i går!! 11+3. Klarte ikke holde nyheten for oss selv lenger. Var på første kontroll i går, og fikk høre hjertet - så var helt i hundre etter å dele det med dem. Får ikke fortalt min fam. før til helgen siden de er bortreist (vil ikke gjøre det over tlf)

Tips: Hvordan slippe nyheten? (Funket strålende!!!)

Skriv et koselig kort med en hilsen fra barnebarnet i magen. Gi en liten gave til beseteforeldrene som de skal "passe på" for den lille i magen...

Det ble jubel og gledestårer=)

Lykke til!!!

Skrevet

Vi skal fortelle når jeg er ca 10 uker på vei, altså om ei uke. Skal på tidlig ultralyd i løpet av neste uke, tenker jeg, så da skal vi si det etterpå. Vurderer å enten skrive kort fra babyen eller bare vise de ultralydbildene (si at vi har med noen bilder vi vil de skal se på). :)

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg fortalte det til venner, bekjente og på jobb allerede da jeg var fire uker på vei.Jeg var så glad over graviditeten at jeg bare måtte dele nyheten med alle rundt meg.

Synes det er greit å fortelle det tidlig, for hvis man skulle miste får man mye støtte fra de rundt seg.

Skrevet

Jeg er i 10+1 på vei. Vi skal fortelle det på fredag, hvis jeg klarer å holde meg til da. Har første time hos legen i morgen. Vi har kjøpt genser med teksten "Storesøster" til tutta. Tenkte vi skulle fortelle det på den måten :-)

Skrevet

Vi har alt fortalt det til foreldre og søsken og nære venner vi, og jeg er bare i min sjette uke. ;-) Vil jo gjerne at de skal føle seg involvert fra første stund, og vil selvfølgelig ha støtten deres hvis noe skulle gå galt.. :-)

Skrevet

VI har også fortalt det tidlig. Fant ut at jeg var gravid da jeg var ca 4 uker på vei, og da fikk de første slektningene og vennene vite det allerede da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...