Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på helsestasjon i går å lille fikk vaksiner, 3 mnd. Uff klarer ikke å glemme det intense skriket hun satte i når hun fikk den første sprøyta. Følte hjertet mitt blei rivi rett ut. Åsså skulle hun ta 2-sprøyter tilsammen på toppen av det hele. Brukte sånn emla plaster, men det hadde INGEN effekt. Hun gråt i 15 min, tilslutt var hun så sliten at hun bare sovnet. Hadde tilogmed mareritt om det i natt. Hun må jo føle seg utrolig fortvila og hjelpesløs, et sånt nålestikk må jo føles som en evighet for et så lite barn. Hun var blid og fornøyd igjen etterpå og idag har hun stort sett sovd da.Men skulle ønske at pappan kunne ta henne med neste gang, for dette har jeg ikke nerver til, uff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen hadde nok ikke mareritt om det fordi så små barn glemmer slikt før de forlater HS. De får stikket, det gjør vond så de gråter, med så glemmer de hvorfor de gråter. Det var nok du som tok det mest ille. Men du blir fort vant til det. Vi er jo heldige som får vaksiner.

Skrevet

Skjønner deg såå utrolig godt! Snuppa var i dag, og jeg måtte gå ut under seansen, hehe.. Så hu var sammen med pappan sin! Hørte hu skeik og fikk tårer i øya.. Men når helsesøster kom å henta meg skreik hu ikke mer..

Nå ligger hu på magen min å sover så søtt.. håper ikke hu får så store reaksjoner =)

Enig med anonym at det er bra med vaksinasjon, men det er nå sånn som du sier smurfejenta at det river i hjertet når de gråter sånn..

Ha en fortsatt fin dag =)

Skrevet

hei, godt at det ikke bare er meg som er så følsom. Og jeg håper at jeg blir vandt til det etterhvert. Morsinstinktet vil jo bare beskytte den lille mot alt vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...