Espoir Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg har lyst til å lage noe jeg ikke pleier å lage. Har dere tips til en litt annerledes rett som ikke er for vanskelig? Jeg tenkte på cannelloni, men sjekket oppskrifter på Google, og det så litt vanskelig ut, for i dag har jeg ikke så god tid. Hva skal dere ha, og har dere tips?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Her skal vi ha Pasta de Parma (ferdigpakke) med pølser til.Også skal jeg lage en god salat. Ferdig på 10min, men kjempegodt:)
nickoline og supermann Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 vi skal ha skikkelig findusmiddag i dag:) fiskecrocetter, grønnsaker og poteter...... skal woke grønnsakene. Tassen skal få en kokt gulrot til.
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 gubben fikk penger i dg, så blir overaskelse. Enten har han med ferdig mat (håpe) ellers så må jeg lage hva enn det er i posene når han kommer hjem
Gjest ->>- Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Skalldyr i yoghurtsaus, ris og salat.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Her blir det også findus som redder middagen. Stekt torsk med stekt løk, poteter og en dæsj rømme
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 men veldig lyst på chicken tandori (?) med hvitløksnan og salat. tror dette er desidert yndlingen nå når jeg er gravid denne gangen (det og kjøttdeig i pita). Forige gang gikk det med to fiskegrategner i meg alene hver dag
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Lasagne her i dag. Ikke særlig spennende, men
SassyMom Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Hva med fersk tortellini med kjøttfyll? Det får du jo i butikken ferdig. Så bare kaster du litt sopp og løk i en gryte, freser litt og heller over pastasaus. Tortelliniene blander du så ferdigkokte oppi sausen. Godt med hvitløks baguetter til. Det skal nemlig vi ha i dag!! mmm
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Her blir det noe lettvint og godt som Silje elsker.. Har stekepanne som en kan ta av håndtaket på og sette i stekeovnen, kjempe kjekt.... steker kjøttdeig, tar oppi halvkokt pasta og ett glass med saus, ost på toppen og inn i ovnen i 10 min
Gjest Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Ikke helt bestemt oss enda men tror det blir gratinerte pannekaker jepp =) Leeeeeeeenge siden vi har hatt.
LadyLuck & Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 SUUULTEN ! ! ! Og sambo kommer ikke med middagen før fire =(
Gjest Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 Fiskegrytesuppe med baguette her:) Mannen har valgt middag denne uka:) Har en liste over middagene på kjøleskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå