Gå til innhold

HVA BLIR DET TIL MIDDAG I DAG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å lage noe jeg ikke pleier å lage. Har dere tips til en litt annerledes rett som ikke er for vanskelig?

Jeg tenkte på cannelloni, men sjekket oppskrifter på Google, og det så litt vanskelig ut, for i dag har jeg ikke så god tid.

Hva skal dere ha, og har dere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her skal vi ha Pasta de Parma (ferdigpakke) med pølser til.Også skal jeg lage en god salat. Ferdig på 10min, men kjempegodt:)

Skrevet

vi skal ha skikkelig findusmiddag i dag:)

fiskecrocetter, grønnsaker og poteter...... skal woke grønnsakene. Tassen skal få en kokt gulrot til.

Skrevet

gubben fikk penger i dg, så blir overaskelse. Enten har han med ferdig mat (håpe) ellers så må jeg lage hva enn det er i posene når han kommer hjem

Skrevet

Her blir det også findus som redder middagen.

Stekt torsk med stekt løk, poteter og en dæsj rømme

Skrevet

men veldig lyst på chicken tandori (?) med hvitløksnan og salat.

tror dette er desidert yndlingen nå når jeg er gravid denne gangen (det og kjøttdeig i pita). Forige gang gikk det med to fiskegrategner i meg alene hver dag

Skrevet

Lasagne her i dag. Ikke særlig spennende, men

Skrevet

Hva med fersk tortellini med kjøttfyll? Det får du jo i butikken ferdig. Så bare kaster du litt sopp og løk i en gryte, freser litt og heller over pastasaus. Tortelliniene blander du så ferdigkokte oppi sausen. Godt med hvitløks baguetter til. Det skal nemlig vi ha i dag!! mmm

Skrevet

Her blir det noe lettvint og godt som Silje elsker..

Har stekepanne som en kan ta av håndtaket på og sette i stekeovnen, kjempe kjekt....

steker kjøttdeig, tar oppi halvkokt pasta og ett glass med saus, ost på toppen og inn i ovnen i 10 min :)

Skrevet

Ikke helt bestemt oss enda men tror det blir gratinerte pannekaker jepp =)

Leeeeeeeenge siden vi har hatt.

Skrevet

SUUULTEN ! ! !

Og sambo kommer ikke med middagen før fire =(

Skrevet

Fiskegrytesuppe med baguette her:) Mannen har valgt middag denne uka:) Har en liste over middagene på kjøleskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...