Gå til innhold

slutte å puste om natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor stor er egentlig faren for at de slutter å puste i løpet av natta ?

At de drar dyna over hodet eller kose filla ? I dagtidlig lå lillegull på magen med hodet ned i madrassen og kosepleddet sitt, får de alikevel nok luft til å puste i da? Trenger de ikke full åpning rundt seg for å puste ? ( han er 5 1/2 mnd forresten)

Har blitt helt desp når jeg tenker på dette for tidne og tenker bare mer og mer.. huff blir sliten av det gitt.. Var ikke sånn med første mann så det er tullete av meg å holde på sånn men...

Noen som har noen svar til meg ?? :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at når du begynner å bli såpass store så klarer de å styre dette ganske mye selv. Babyen min liker også å ligge på magen.Jeg pleier å snu babyen over på ryggen når jeg legger meg, men om morningen så ligger babyen på magen igjen. Men tror du må begynne å tenke mindre på dette, ellers så blir man helt gal. Er bare å ta seg sammen og heller tenke på noe annet. Måtte gjøre det selv, så jeg vet hvordan det er.

Skrevet

jeg tror ikke at det er så stor sannsynlighet for at de kveler seg selv i den alderen da styrer de det mest selv. min datter ligger omtrendt kun på magen, jeg snur henne omkvelden men om morningene ligger hun på magen igjen. men får hun ikke puste snur hun jo bare på hodet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...