Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg ser at iiiiingen ville latt babyen være igjen i bilen, de færreste bruker våtservietter, INGEN bruker helseteppe over vognen, ALLE ammer offentlig og ingen gir glaske. Men hvor er dere når jeg er ute? Hvorfor ser jeg så mange barn i bilen, og jo , det ivktigste dere hater jo forovervendt, men jeg ser mer av det enn bakover for å si det sånn, og helseteppe eller teppe generelt over vognen går det mye av etc.. Hvor er dere i virkeligheten?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg bruker våtservietter, jeg bruker helseteppe over vogna, jeg ammer ikke overalt offentlig og jeg gir flaske;) du vet hvor du finner meg i virkeligheten;)
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 jeg vet, men så er du søt også da )
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Det er for at jeg spiser så mye snop det:P Søtest du vennen;)
Salat Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg bor i Oslo. ;o) Jeg lar aldri babyen være i bilen, har våtservietter i stellebagen, men bruker det ikke hjemme. Ikke har jeg helseteppe over vognen og jeg ammer alle steder. Minste sitter selvsagt bakover, han er bare 4 mnd. Største på 3,5år sitter fremovervendt nå. Jeg ser forøvrig aldri små barn alene i bilen.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jeg er her! Har forovervent sete (pga bilsyke) Gav flaske mer enn jeg ammet Har brukt helseteppe over vognen mange ganger Men setter ikke igjen ungene i bilen alene. Så jeg regner med du ser meg også der ute:)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 -Bruker våtservietter -Helseteppe over vognen -Ammer ikke offentlig -Eldstemann fikk flaske etter bare 5 uker =) Men så var det vel ikke meg du så etter heller da, siden jeg ikke matchet lista di
☆Pacific sunset☆ Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 He he kan det kan du si! Jeg er ofte ute å triller jeg, bruker våtservietter når jeg ikke har vann i nærheten og når han bæsjer, men jeg lar han ikke sitte alene i bilen og bruker ikke helseteppe over vogna (men det er fordi han ikke liker det, bruker myggnetting!). Babysete er bakovervendt, men storebror sitt er forovervendt! Nei er nok ikke perfekt selvom nicket sier noe annet hehehehehe ;o)
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Jeg har bodd i oslo og er mye der, og jeg ser ofte små barn i bilen. Hell, stemoren min som har fire unger lar jo sine 6åringer være igjen i bilen, og det er ikke et problem for noen andre enn folk her inne. En annen ting som er litt mrosomt er jo at om folk spør om noe her inne får de automatisk høre alt de gjør galt. Hvor mange dibbere trengs det for å skifte en lyspære liksom.. det er noe i den.
nickoline og supermann Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 jo da her har han vært igjen i bilen, og det vil nok skje igjen. bruker lite våtservietter. kun på tur. bruker alltid helseteppe over vogna. kommer nok luft inn likevel. man sover best når det er litt mørkt. jeg har ammet offentlig, men ikke lenger. grunn. han har blitt så stor. aldri gitt flaske. bakovervendt, men blir forovervendt i bilen til sambo nå. grunn: det må være enkelt å ta ut og inn.
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Jeg bare lurer, for det er så mange her inne som aaaldri ville gjort ditt, eller datt. og som aaaldri gjør noe feil.. jeg skjønner bare ikke hvorfor så mange her inne vil være BEST!
M@mm@ til mine barn Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Jeg bruker kun våtservietter, helst fra Obs, bruker ikke helseteppe, har både ammet og gitt flaske, brukt kun bakovevendt til nå, men nå skal han eldste få forovervendt, for det er rett og slett for trangt for beina hans.
nicknavn Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Jeg er her. Forovervendt bilsete. Har gitt flaske ikke ammet. Helseteppe over vognen. Gir saft og snop. Har ikke brukt våtservietter, men det er ikke for at det er fy, fy. men for at det er dyrt i lengden. Og mye, mye mer som helt sikkert er fy, fy.
Salat Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 En 6åring ville jeg ikke reagert på heller, for en 6åring klarer å komme seg ut av bilen om noe skulle skje. Det klarer ikke en 2åring.
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Må bare ærlig innrømme at jeg gjør så og si bare feil. I alle fall om man skal følge "dib-standaren". Det inntrykket jeg har er at det er fler av meg enn av disse perfekte mammaene her inne. Det var det jeg ville frem til. Jeg ser det er mange av de her, men jeg ser de ikke ute
☆Anonymia☆ Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 jeg vil ikke være best,jeg ER best... haha gjør for øvrig alt det du skriver... ammer ikke da..
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 6. november 2007 #17 Skrevet 6. november 2007 Hvordan skal Marcus overleve hvis du ikke ammer Kine???? *ler*
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 6. november 2007 #19 Skrevet 6. november 2007 hehe. jeg gir flaske (uff , jeg føler meg som en dårlig mor.. ;P ) helseteppe henger støtt over vognen de to andre punktene må jeg melde pass på da. jeg har ikke babyen alene i bilen, og hun sitter bakovervendt i setet sitt... Så jipp!, jeg er 50% perfekt dib mamma!! Og ps Dick Laurent is dead, noe sier meg at perfekte dib mammaer bare lever i teorien. For er jo kjempe lett å være best på "papiret"..
Salat Skrevet 6. november 2007 #20 Skrevet 6. november 2007 Huff. Han ender nok opp som datteren min - som verdens skjønneste unge. ;o)
1stor1liten =) Skrevet 6. november 2007 #21 Skrevet 6. november 2007 nå har vi ikke bil ,så har aldri satt snuppa igjen alene i en bil noen gang. men sånne småting ellers, jeg bruker våtservietter, hun har fått flaske fra hun var liten, bruker helseteppe på vogna og de gangene vi skal i bil sitter hun forovervent.. så sånn er det
Turid Laila Skrevet 6. november 2007 #23 Skrevet 6. november 2007 Ammet offentlig før, nå får han bare flaske. Bruker bare våtservietter ute og etter bæsj, men vasker med klut etterpå når vi er hjemme. Lar aldri baby sitte i bilen alene, men helseteppe har jeg over vogna innimellom Bakoverendt sete har han også foreløpig!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. november 2007 #24 Skrevet 6. november 2007 Jeg ammet offentllig da jeg ammet, fy meg jeg har vært inne på butikken med lillegutt igjen i bilen, mange med meg. Og det med bakovervendt, er ingen av 3 åringene i bhg til sønnen min som sitter bakovervendt lengere. jeg brukte helseteppe over vogna da lillegutt var baby. jeg har også brukt våtservietter. Jeg er ingen perfekt mor, men prøver bare så godt jeg kan å være en god mamma
klg,2 boys now:) Skrevet 6. november 2007 #25 Skrevet 6. november 2007 hehe stryker på noen punkter her men jeg har aldri hatt helseteppe over vogna,det er fy det(thihi). bruker våtservitter når vi er ute ammet offentlig gav også flaske lar han aldri være igjen i bilen alene bruker forovervent bilstol nå,han er 2,5år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå