camillah 2 små Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er det noen flere her inne som har startet opp med prevensjon, og som bruker hormonspiral? Eller som har erfaring fra tidligere? Jeg lurer nemlig på hva som foregår, jeg har hatt småblødninger nesten daglig i flere uker etter at jeg satte inn spiralen (fem uker siden). Det vil si, jeg hadde vel mensen først, men etter det har jeg bare fortsatt å blø. Er dette normalt?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hei du Jeg satte inn hormonspiral for ca 5 uker siden . Fikk også mensen , så litt småblødninger innimellom. Er ikke helt fornøyd med den jeg:) Mistet lysten på sex etter at jeg satt den inn igjen - og blitt tørr i kjeden. Usj - ikke hatt det problemet før
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Urk, samme problemet her - null sexlyst etter spiralen kom inn....... Men har ikke blødd en dråpe da. Det er like normalt å blø som å ikke blø. Les i felleskatalogen eller pakningsvedlegget!
camillah 2 små Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Kjenner igjen det at lysta blei litt mindre, men tror gjerne det er fordi jeg har hatt disse blødningene, også. Nå har jeg lest at det vil normalisere seg da, og at det blir mindre mensensmerter, blant annet. DET kan jeg like. Så jeg venter og ser litt, kanskje blir det bedre..
camillah 2 små Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Hehe, det er forresten snodig dette at prevensjonsmidlene tar bort lysta. Da er jo på en måte poenget borte.... Tror jeg må prøve aktivt å få opp lysta igjen. Det er for moro til å la være!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Samme problem her... blødd siden den ble satt inn, 3 uker siden nå..+ mensmurringer/ smerter hver dag. Spesielt om morgenen. Håper det skal gi seg snart....slitsomt! Det er 10 uker siden fødsel...og har nesten blødd hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå