nickoline og supermann Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 fikk akkurat et oppkall fra en organisasjon. 815 nummer. vet ikke helt hvilken. Han var utlending (veldig tydelig)og sier...........Brian? , som min samboer heter. Jeg sier nei, jeg heter Anne. Kan jeg få snakke med Brian, spør han. Jeg spør hvem han er. Han sier. Jeg ringer fra Hamar. Jasså, så du ringer fra Hamar, sier jeg. Hva vil du fra Hamar da. Jeg ringer fra en organisajson, sier han..........' Er det mulig. Ikke presentere seg eller noen ting.......... Jeg holdt et 20 sekunders foredrag om at hvis han skulle fortsette å ringe til folk, måtte han lære å presentere seg på en høffelig måte........
trøndermamma Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hvis det står 815 foran så gidder jeg ikke ta telefonen! Da er det garantert en selger! Har reservert oss, men allikevel driver de å ringer. Nå i det siste har det vært to utenlandske nr, og det viste seg jaggu å være selgerer det også!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Så bra at du sa ifra. Jeg har heldigvis reservert meg for slike telefoner.
nickoline og supermann Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 er visst telefonselger dagen i dag............. enda ei. men hun var høflig nok da. får ringe å reserver oss. blitt helt ille etter at telefonen vår ble byttet fra bedrift til privat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå