Gå til innhold

Til dere superflinke aleneforeldre.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si hvor imponert jeg er av dere aleneforeldre....

Jeg har vært 'alene' siden søndag, siden min samboer er borte med jobben denne uka, og jeg er sliten allerede.....

Hvordan klarer dere å dusje, lage mat, husarbeid osv. med en liten baby i huset?

Min jente er 2,5 mnd og hun er svært urolig om dagene. Bare jeg går på do er det hyl og skrik på stua hører jeg. Har nesten gitt opp å dusje - vaske håret kan jeg bare glemme (det tar jo 5 min ekstra) ;)

Dere må være supermennesker!

Ville bare gi dere en liten hyllest... og gjerne få noen tips så jeg klarer resten av uka også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ett trivelig innlegg:)

Man får jo lure løsninger og vaner på det meste som alenemor, så dusjer sammen med babyen,surrer han inn i håndduk og legger han på ett teppe på badromsgulvet og vasker håret mens han ligger å ser på:) , tar med babyen på do, vippestol er gull når man lager mat og rydde huset skjer etter leggetid:)

Skrevet

Jeg og dusjer mens litjsnuppa sitter i vippestolen på badet el når hun sover for da har jeg vogna stående rett utenfor baderomsdøra så jeg høre henne fordi om jeg står i dusjen. Ellers har jeg prøvd å være flink med å sove når hun gjør det. Jeg har hvert alene heletiden etter fødselen så vet ikke hvordan det er og ikke være alene med ansvare for henne så tror nok at det kan ha litt og si og jeg da. Dessuten har jeg hvert skikkelig heldig å fått ei så snill, grei og tolmodig datter som nesten aldri skriker. Hun er 7måneder nå og er veldig mammadalt men det er jo bare naturlig når enn tenker på at det er bare oss to til daglig.

Skrevet

HI synes du burde gi pappaen i huset en skikkelig fin farsdagsgave.Jeg er selv i forhold men han stiller ikke opp. Har måttet gjøre alt selv siden fødselen det er 5 månder nå...Han er mer i veien enn til hjelp.. vurderer sterkt å bryte i mitt tilfelle tror jeg det blir lettere å bli alene. Så stoooor applaus til din kjære... :)

Skrevet

Tusen takk :-) det var trivelig :-)

jeg er inponert over mennesker som klarer og leve sammen med et annet menneske. tror jeg ikke hadde taklet det. noen som er der HEEEEEEEEEELE tiden... hehe.. jeg elsker ihvertfal og få vere litt i fre også, alt har sin fordel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...