Gå til innhold

Er dette virkelig kjemperart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobbet som vikarlærer før og ble "venninne" med en av elevene. Hun er 20 nå.

Nå skal hun ha baby og hun spurte meg om babyen vår sov på vårt rom, og om vi hadde sex i det rommet mens baby sov.

Jeg sa at ja, og ja. Hun syn sdet var veldig veldig rart at vi hadde baby på samme rom når baby var så "stor" (5mnd) og det var også rart å ha sex med baby på samme rom. Tenk om baby våknet osv.

Er det virkelig så skrudd å ha sex på samme rom? Eller er hun bare litt ung?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er det spor merkelig, men har sett debatter om dette før - og det er visst en forholdsvis utbredt idé at folk plages av å ha sex i samme rom som barnet oppholder seg selv om det er snakk om et spedbarn.

Å ha en unge på fem måneder på samme rom som foreldrene er ikke det minste uvanlig.

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg plages ikke av at baby ligger der.

Det med at hun syns baby er for stor er fordi hun sier "det kan jo bli et problem når baby blir større, å flytte over på eget rom".

Jeg hadde i alle fall tenkt å ha baby der til hun ble 6-8 måneder.. minst.

Skrevet

Mulig hun er frigid??

Det jeg synes er skrudd, er å ha sex med baby, uavhengig om det er på samme rom eller ikke..;-)

(mulig jeg har en skrudd hjerne som klarte å lese det på den måten:-))

Gjest Dick Laurent is dead
Skrevet

Hhahahahahh den var litt morsom karimari

klart det ikke er rart å ha sex når babyen sover i samme rom.. det har jeg aldri skjønt hvorfor.. det blåser i alle fall jeg i.. jeg merker jo ikke noe til det.. og skulle hun våkne så skjønner hun jo ikke hva vi gjør..

er ikke som at hun kommer til å gå over til naboen å si det

Skrevet

Er vel omtrent like normalt å ikke bry seg om det som det er å synes at det er litt vanskelig.

Jeg syntes iallfall at det var litt vanskelig, selv om babyen skjønte aldri så lite.

Skrevet

syns ikke det er merkelig nei...merkelig blir det om ungen er 2-3 år og kan se og skjønne hva som skjer..

vår er 7 mnd og vi har sex i samme rom..

Skrevet

Herregud, hvor tror hun de hadde sex før i tiden da?

Skrevet

Ikke noe jeg ville vært komfertabel med.... Men har ikke noe problem med hva andre gjør. Synes verken det er ekkelt eller noe selv om jeg personlig ikke ville gjort det.

Skrevet

Unger som sover aner jo ikke hva som skjer rundt dem.

Skrevet

he he- syns ikke det er rart. vår er 11 mnd, sover på samme rom og vi holder på som bare det. han har bare våknet en gang, og da så han rett på oss og begynte og hikste av latter. det var litt rart, ja.

Skrevet

Vi har nå faktisk dristet oss til å ha sex når alle tre ungene har sovet på samme rom som oss vi - på hotell f.eks. Framgangsmåten er sånn: Vent til barna sover. Ha sex. Om morgenen vet ikke ungene annet enn at både de og vi har sovet pent hele natta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...