Gå til innhold

Beundrer aleneforeldre jeg.

Verdens peneste gutter er mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg ikke sånne som min svigermor som bodde i samme leilighet med foreldrene sine til sambo var ganske stor og som hadde avlastning fra de. Men sånne som har ansvaret for sine barn hele tiden og som nesten ikke har avlastning. Dere er tøffe som klarer det. Det hjelper ikke at dere får stønader osv dere gjør en stor jobb med at barna deres skal ha det best mulig. Beundrer dere jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer denne jeg også!!!!!

Skrevet

Enig. Søs er alene med sin, har bare meg som hjelp. Hun har fullført treåring høyere utdanning nå og fått seg flott jobb. Utrolig hva en kvinne kan få til:)

Jeg hjelper jo så godt jeg kan, men har jo egen familie.

Skrevet

vet du...den skal jeg jammen meg ta til meg:-) er alenemor m to gutter på 3,5 og en 1 åring.

det var virkelig godt å høre:-) som regel er det negative ting som kommer om oss. vi har tatt et tungt valg om å folate eller bli forlatt av faren til barna. er noe av det tøffeste man gjør tror jeg, for vi alle hadde vel en visjon om "det gode familieliv", men som det ikke ble noe av.

seff andre grunner også da:-)

nå ble jeg glad:-)

tuusen takk!

Skrevet

Jeg synnest bare dere som er aleneforeldre trenger litt ros for dere gjør en knakkende god jobb for at barna deres skal ha det best mulig.

Skrevet

Jeg beundrer også dem...helt klart..har selv 2 gode veninner som er alenemødre...Jeg klager når jeg må være hjemme alene med 3 stk barn 2 netter..

Skrevet

signerer dennne

stå på damer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...