Gå til innhold

Begynner å bli utolmodig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7 dager over ikm...Tester bare negativt.

Hvor lenge venter dere med å kontakte lege? Så på bruksanvisningen til testen stod det om det var negativt på ikm, skulle man vente 3 dager å teste på nytt, fikk man negativt da også skulle man kontakte lege....

Er usikker på om jeg skal ringe legen, eller om jeg skal vente??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av min lege at de tok blodprøver ca 1.5 uke over ikm, ikke før. Men det kan jo være forskjellig fra lege til lege.

Skrevet

Heisann, det er bra det er flere der ute som får testet tolmodigheten sin om dagen. Jeg kan ikke vel ikke telle mer en fire dager, men har også testet negativt flere ganger. Man kan bli litt stresset av å lese på pakkene på testene at de kan brukes allerede fire dager før forventet mens osv. Har som deg lurt på hvor raskt man oppsøker lege i slike situasjoner. Vi får håpe noen andre her har noen svar til oss :-)

Skrevet

Jeg tror jeg skal ringe legen min å spør når hun evt tar blodprøve..

Skrevet

Fastlegen min var selvfølgelig borte...Er ikke tilbake før den 19 november.....Da får jeg vel bare vente:)

Skrevet

Typisk ja, hvis du bor i en by så er det vel noe privatklinkikker av type Volvat i nærheten kanskje. Jeg tror jeg får vente til over helga med flere tester. Skjer det ikke noe med verken tester eller mensen til da så ringer jeg Volvat på mandag, fastlegen er det jo 3 mnd. ventetid eller noe sånt...

Skrevet

Bor på landet jeg da:) så det er ikke like mye venteliste, selv om den er lang nokk. Har ikke lyst til andre leger.Fastlegen min vet jeg prøver. Så da venter jeg heller å ser....Men får jeg verken tr eller positive tester, får jeg heller ta en blodprøve før hun kommer hjem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...