Mrs Inkognito Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Vi skulle ikke ha flere vi.............. Og i dag ble mistanken bekreftet - testen var positiv............ GRU-GLEDER meg........... hmmmmmmmmmm
*ale* Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Oida.. og gratulerer:) Hell i uhell...hehehe----
*ale* Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 PS vårt arbeidsuhell sitter her og gumler skive med leverpostei:)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Ojda - gratulerer så mye da - eller ? Blir sikkert stas bare du blir vant til det. Men tenk om det er tvillinger, hehe. DA er det gigantisk arbeidsuhell da :-)
♥2 små gull♥ Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Ikke fortell barnet ditt når det blir født at du så på det som et GIGANTISK ARBEIDSUHELL... en venninne av meg har hele livet fått høre at hun er resultat av en spiral som ikke gjorde jobben sin, og at hun ikke var planlagt og ikke skulle vært her. Hun syntes ikke det er noe særlig å vite.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 spørsmål.. anser du virkelig noe så godt for å være arbeid? det gjør ikke jeg. se påresultatet som en hyggelig overaskelse. kose uhell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå