Gå til innhold

Babysvømming i Oslo


Helgamor

Anbefalte innlegg

Hei! Vi snakket litt om å begynne på babysvømming sammen. Det begynner nye kurs på Sofienberg i uke 47. De anbefaler at mat og søvnrutiner er på plass før en begynner... hihi, det er det ikke her i gården. Ikke akkurat kult å måtte amme i bassenget ;-) Kursene varer i 10 uker og koster 1300 kr. Siden jeg har tenkt meg på en litt lang juleferie i år, og ikke vil gå glipp av så mange ganger, så tror jeg at jeg venter til neste kurs som begynner ut på nyåret. Da vil de være rundt 4-5 måneder. Det er aldri for sent å begynne leste jeg :o) Sjansen vil vel da være større for at vi får plass på samme kurset. Kursdager er mandag til torsdag ettermiddag. Vi får snakkes om hvilken dag som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Huff, vet jeg lovte å legge ut linken for lenge siden, men her kommer den: http://www.nls-oslo.no/2.html

Det står fortsatt at nye kurs starter i uke 47, men det er sikkert bare å melde seg på neste kurs allerede nå. Så hvilken dag skal vi melde oss på da jenter? For min del passer torsdag ettermiddag best (selv om vi som regel har DIB-treff den dagen da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...