Gå til innhold

Når man henter/leverer i bhg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det ikke da normalt å lukke porten etter seg?

Her en dagen når jeg kom i bhg. så var unga inne. Når jeg da kom ut med minsten så satte jeg han ned på bakken. Han løper av gårde med retning porten hvor han pleier å ta oppstilling og vente på at jeg skal møte han med vogna.

MEN denne gangen sto porten oppe og SWOPP så var minsten langt ute av den. Og innen jeg fikk tak i han, enda lengre unna. Utrolig hvor fort disse små beveger seg i nedoverbakke gitt.

Selvsagt burde jeg vært mere obs på at porten kunne stå oppe, men jeg har tatt det som en selvfølge at man lukker den etter seg når man kommer, selv om unga er inne.

Har sett flere som lar barna gå rundt ute mens dem selv snakker med andre foreldre eller henter vogna i kjeller'n.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Porten lukkes alltid når man henter - men om morgenen (i rushet) er det så stor trafikk at det er ikke alltid den lukkes om man sr det kommer flere etter. Da er jo ungene ikkke ute på flere timer likvel.

Skrevet

Jeg reagere på det i bhg vår også. Ofte jeg kommer eller går og porten er åpen - Spes irr for ofte kler man på barnet og så skal man feks pakke med seg ting for helgen "mamma kan jeg gå ut å leke " Ja klart ....... men det er jo ikke det for noen nisser lart porten stå åpen ! Skummelt !!

Skrevet

Her er folk flinke til å lukke porten. Den har vært lei en periode, så hvis noen kommer rett bak lar man den stå oppe.

Skrevet

Hos oss gjør vi det alltid - både når vi kommer og går. Lukker porten + tar på kjettingen - er mange små houdini'er der ;)

Skrevet

Da er det ikke bare jeg som ser på det som normalt at porten lukkes og låses med kjettinglenken. Enda godt det da..

Skrevet

Hos oss skal porten lukkes, selv når man ser det kommer flere. Enten blir man stående med hånden på porten og vente på de som kommer etter, eller så lukker man porten. Den skal aldri stå åpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...