Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Vi sliter max med å bestemme oss for navn! Morsomt å høre andres mening. Gidder dere rangere disse?: Hedda, Ada, Ella, Andrea, Kaja, Ronja, Nora, Martine. Hmm.. ser vi liker navn med a i slutten... Kom gjerne med andre forslag. Storebror heter Mattis, hvis noen synes sammensettingen har noe å si:)
LiKr Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Vi sliter også MAX! Kommer vel til å ende med loddtrekning dette her til slutt.... heh.... Men jeg kan jo rangere navnene dere sliter med da i alle fall, hehe... : 1. Andrea 2. Hedda 3. Nora 4. Martine 5. Kaja 6. Ronja 7. Ada 8. Ella
*Vetlis* Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Kaja Ella Nora, Hedda Ada Andrea Martine Ronja
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Nora - navnet på lillejenta i magen :-) Ronja- Pusen vår heter det Hedda Kaja Andrea Martine Ada Fine navn alle sammen da :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Glemte av Ella ser jeg. - setter det nederst sammens med Ada iallefall
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Synes navnene var fine, men tror jeg hadde styrt unna Ronja ettersom dere allerede har en Mattis. Blir litt Ronja røverdatter, som var datter til Mattis, og bodde i Mattisborgen. Blir litt som å kalle tre sønner for Kasper, Jesper og Jonatan.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 hehe:) jeg har tenkt på det med Ronja.. Nestemann må bli Birk eller SkallePer da liksom.. takk for svar, morsomt å se rangeringene:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 likte bare Ella og litt Ronja jeg.de andre er dødskjedelige....
Tubbies Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Veldig fine navn. Her er min rekkefølge: Ada Ella Nora Hedda Martine Andrea Kaja Ronja Men jeg ville gått for en av de fire første. De er kanonfine alle fire, og passer best til Mattis ;o)
Erisa* Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Tror jeg likte best Nora, Hedda, og Andrea. Er enig i den der med Ronja og Mattis... Litt morsomt, men kanskje ikke helt ideelt? Men det får dere bestemme selv; plutselig ser hun jo ut som en liten Ronja, og det er jo et nydelig navn!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Nora er definitivt finest! Ronja er også nydelig
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Ronja Kaja Andrea Martine Hedda Nora Ada Ella
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Syns Ada er fint jeg da. Prøvde å overbevise sambo om å kalle jenta vår enten Ada Marie eller Ada Sofie, men nei, det kom ikke på tale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå