mamma til 2 små Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 jeg og barnefar snakker om å flytte fra hverandre og jeg kommer til å ha ungene mesteparten av tiden fordi de er så små. jeg lurer på hvordan jeg skal klare det økonomisk. jobber bare 50%. er det noen som vet hvor mye jeg har krav på av støtte osv. jeg og barnefar kommer til å dele på mye av utgiftene til ungene. men det er jo så klart jeg som skal betale mat osv siden de skal bo fast hjemme hos meg. er det noen som har erfaring med dette?
Gjest ->>- Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Nei, slett ikke. Men i gjennomsnitt har eneforelderhusstander lavere inntekt enn andre husstander - naturlig nok, med bare en inntekt. I tillegg til bidrag fra far, en ekstra barnetrygd og støtte til barnetilsyn kan du få overgangsstønad i tre år - du kan lese detaljer om hvilke stønader du kan ha rett til på www.nav.no Etter hvert må du nok forvente å gå ut i større jobbprosent enn femti.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 du får mer i støtte fra staten enn det foreldre som bor sammen/er gift osv får.. du får vel rundt 13000 tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå