Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 ...til jeg veier 100! Hehe, nesten komisk veide 85 da jeg ble gravid, og er jo tross alt 182 høy da, så det gjør jo ingenting. Men 100 kilo høres så mye ut! hehe. Men er det ikke mye å ha lagt på seg 15 kilo? Er jo tross alt bare i uke 33...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg er i uke 31 og har lagt på meg et sted mellom 15 og 20 kg. Tror det er veldig individuellt.... Det er jo ikke gøy å se vektnåla gå oppover.... men vi får jo ikke gjort noe med det! Så lenge hun lille i magen min har det bra, er jeg fornøyd!
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg har lagt på meg 15 kg og er nå 34+5. Var 63 kg og 1,72 høy da jeg ble gravid. Synes også det er ekkelt når vektnåla bare går oppover, men tenker på at om noen uker så skal jeg på en veldig effektiv slankekur Det er veldig individuelt hvor mye du legger på deg. Har hørt om de som bare legger på seg noen få kilo, mens jeg har veninner som har lagt på seg 30 kg!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 jeg starta også på 85 kg og er 100kg nå er i uke 36...har lagt på meg 1 kg i uken siden jeg var 25 uker...har lagt på meg 15 kg til sammen da=) så det er ikke så værst hehe...men det er jo ennå noen uker igjen hehe...forige gang la jeg på meg 24 kg hehe
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg er 180 cm høy og er nok et sted på 90-tallet jeg også. Men jeg er bare 30 uker på vei og kommer garantert til å bikke 100 kg.. hehe! Jaja.. Er igrunn ikke så bekymret men det er jo litt pussig når vekta nærmer seg 3-sifret:) Syntes igrunn jeg ser riktig så flott og frodig ut! Har endelig fått skikkelige pupper og hofter og det ser liksom "riktig" ut sammen med strutte-magen min:)
Niem og Patrick Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Lagt på meg 14kg og nåla står på 90.. Har 6 uker igjen, så litt flere kg blir det nok:) Menmen.. Må jo ha litt ammefett;)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 Hehe, bra det ikke er bare meg Bekymrer meg egentlig ikke så mye, for jeg vet jeg kommer til å trille som en gal når lillejenta/gutten kommer :) Så kiloene forsvinner vel rimelig fort ja Bare så komisk, for det høres så mye ut å veie 100 kg men har ikke lagt på meg noe særlig utenom magen (kanskje litt på lår og rumpe da, men ikke mye)
øynesomtinntallerkner Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Det er meg en gåte egentlig, når en er tynn fra før, og så nå veier jeg jo masse mer enn før, men jeg syns liksom ikke sjøl jeg er blitt noe tykkere! Bare en stor mage da selvfølgelig, men ellers syns jeg jeg ser ut som før, kan det være selvbedrag tro...? Og høflighet fra andre som ikke kommenterer noe? Jeg kan liksom bare ikke skjønne hvor de 14 kiloene er, en mage kan da ikke veie 14 kg!!! Ikke har jeg vann i kroppen heller,mystisk altså. Jeg er ikke noe høy heller, bare 1.65.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2007 Hehe, ja det er rart det der... Kan jo hende jeg bare ser det jeg vil se, for jeg kan ikke tenke meg at bare magen alene veier 15 kg hehe... Men nå vet jeg at jeg har endel vann i kroppen, men likevel! Pussig så lenge de blir borte etterhvert, bryr jeg meg egentlig ikke
"gullet" Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 ja kiloen har nok sneket seg litt rundtomkring, selv ser jeg at armer og lår har blitt større, for ikke og snakke om baken :-) og en del på ryggen har d blitt.. jeg er nå 33+1 og har lagt på meg 13 kilo så langt... la veldig mye på meg midt i svangerskapet... roet seg litt nå
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Har lagt på meg 15 kilo og er i uke 33. Jeg veier 65 kg nå og er svært fornøyd..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2007 Vekten min har også stått i ro de siste 4 ukene, så hvis jeg er heldig, kommer det kanskje ikke så mange kilo til
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 85 kilo når du er 182 høy er faktiskt ganske mye!!! Er selv 186 og veide 73 ved svangerskapets begynnelse og det er det meste jeg noengang har veid! Er i uke 28 nå og veier 79 . Og hvis jeg når 100 kg så er det jævli mye. sorry meg!
Piami :) Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Er 1.76 høy og veide 68 kg før graviditeten.. Veide 84 kg i uke 31, men føler jeg har lagt på meg siden da, får se om jeg sprenger vekta på kontroll i morgen.. Blir nok å runde nitti ja
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 HELT UENIG!!! Vekt er veldig individuelt, og bildene av Hegelita viser jo at hun ikke ser ut til å ha et gram for mye...!! Har to veninner som er ca 1.85, den ene veier 72 og den andre 82, og hun som er lettest er "størst". Uansett usaklig å komme med en sånn kommentar her.. Jaja..
vero:o) Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 hei hei like høye vi jeg og veide 85 når gravid..har termin i dag og er opp i 108 .... men det verste var at jeg ikke begynte legge på mg før ca 4mndr....så var sikkerpå å ikke pasere 100 da,men den gang ei.... er faktisk de 4.5 siste ukene jeg har lagt på meg mest...stopper jo ikke jo..hehe så nå må den lille komme ut snart,,nokk nå
vero:o) Skrevet 6. november 2007 #17 Skrevet 6. november 2007 ja enig med deg der...par år siden veide jeg 70 kg fikk komentarer om at jeg såg syk ut...har en del muskler pga vekttrening,veger mye mere en daufett så en kan se feit ut og en annen ikke selv om har samme høyde ,vekt
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #18 Skrevet 6. november 2007 SÅ enig her du, sinnsykt usaklig og unødvendig - ta deg en tur til krangle!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 6. november 2007 Til Anonym 19:07 : I min familie har vi veldig kraftig beinbygning, og jeg er intet unntak. Har brede skuldre og er ganske kraftig bygd, men vil ikke kategorisere meg som feit av den grunn. Veide 75 kg for noen år tilbake, og da stakk beina ut overalt. Skulle gjerne vært lettere, men det ser bare innmari dumt ut når man er så kraftig bygd. Så det der er VELDIG individuelt. Har dessuten vært meget aktiv i fotball siden jeg var veldig ung, og muskler veier mer enn fett Føler vel egentlig ikke at jeg trenger å forsvare meg Er fornøyd med den jeg er jeg
kløver Skrevet 6. november 2007 #20 Skrevet 6. november 2007 Hei. De to forrige svangerskapene la jeg på meg 17 og 18 kg og veide tilslutt 98 og 102 kg. Syntes det var litt "gøy" å komme over 100 jeg...hehe. Følte meg ikke noe feit, var jo nesten bare magen som var blitt større... Denne gangen ligger jeg litt etter i løypa, men bekymrer meg ikke om jeg skulle komme over 100 denne gangen heller... Tok ikke lange tiden før jeg gikk av alt sammen og litt mer. Kos dere!
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 7. november 2007 #21 Skrevet 7. november 2007 Er i uke 33+5 og har lagt på meg 20kg. Var 50kg når jeg blei gravid så kg vises god kan en si. Men men jeg kan godt beholde 10 av dei etterpå også:-)
Highfly Skrevet 7. november 2007 #22 Skrevet 7. november 2007 Se på svaret fra hun som sa at, så lenge lillen i magen har det bra, er det det viktigste =) Og at du har det bra selvfølgelig ;o) Jeg synes nesten det er litt festlig med denne vekta. Har alltid ligget på det samme, men nå har jeg oppdaget tall på vekta jeg aldri har sett før, haha =) Tenk om man ikke la på seg i det hele tatt... Hadde det vært noe positivt for lillen !? Ikke i mine øyne! Man får være fornøyd med den man er og sånn man ser ut, er så mye annet fælt i verden!! Vi skal ha bebiser og de vil elske oss akkurat slik vi er =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå