Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 bare lurer.. er sikkert mange ulike meninger om det:)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Det er jo sikkert opp til hver enkelt hva de betrakter som altfor tett, men jeg har 18mnd mellom mine og ville ikke hatt dem tettere. Jeg synes det er slitsomt nok nå. Synes det blir for tett når den eldste ikke kan gå før nestemann melder sin adkomst=).
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Leste om ei (her inne tror jeg) som hadde ei jente i september 06 og to jenter i april 07 Altså tre små på bare 7 måneder -det vil jeg si er i tetteste laget! Men nå sier det seg jo selv at tvillingene var for tidlig født, så det var nok ikke meningen at de skulle bli SÅ tette... Selv er jeg gravid med nr 2 nå, og det blir 17 måneder mellom mine. Det syns jeg virker helt perfekt! (Så får du jo spørre meg om noen måneder om jeg fortsatt synes det...)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg planlegger ca 18 måneder mellom mine. Har jo bare en nå da, men vi har tenkt å begynne å prøve igjen når lillejenta er ca 9 måneder. Synes det er passe for oss, men alle er jo forskjellige og er i ulike situasjoner.
Kakeåndsen Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Først, jeg har 18 mnd mellom mine og synes det er helt perfekt.Får høre så mye stakkars deg, det må være slitsomt. Helt ærlig, nei! Jeg var ti ganger så sliten da jeg bare hadde en 6 mnd gammel baby. Men jeg har en fantastisk samboer, foreldre og svigerforeldre som virkelig stiller opp, barnehageplass til eldstejenta og søskene vår stiller også opp når de kan. Jeg tror egentlig at man venner seg til alt jeg. Må man så må man.
strekkmerketrollet Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 enig med jaija-med to små... når den eldste ikke kan gå, blir det nok altfor tett tror jeg, men snakker ikke av erfaring.. men tanta til sambo blei gravid når eldste var 5 UKER (!) og det var travelt!! Det er 19mnd mellom mine, og synes det er perfekt
Gjest Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Hehe ... jeg planlegger å ha ca 4 år mellom mine! Skulle klart det med 3 år i mellom, men har ikke lyst på noe tettere enn det. Får inntrykk av at jeg er den eneste her inne som ikke ser noen fordeler med tette barn :-)
saInBa Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Helt enig med deg Tingeling_80:) Har ingen planer om å få en til før snuppa er ca 4 år:)
Søskendrøm<3 Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Mindre enn 2 år mellom hver synes jeg er tett. Vi har ikke tenkt å planlegge ett nytt barn før vi føler oss klare for det. Kanskje 2-3 år imellom.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 11 mnd og 1 uke mellom mine, og jeg tror folk ser på dette som to altfor tette...men det går faktisk bra, så det var jo ikke så negativt!:-)
petite fleur Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 Før jeg bestemte meg for å aldri føde igjen, skulle jeg har 3 år mellom hvert barn...
Mamma til 3E Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 jeg har12 mnd mellom mine og det går veldig fint. har begge to hjemme sammen med meg
Hva skjer'a?♂ Skrevet 10. november 2007 #15 Skrevet 10. november 2007 Under 15mnd imellom regnes som tett og betegnes som semitvillinger, er svært krevende å få til dette på en bra åte for barna
mamman te Vetle og Alma Skrevet 10. november 2007 #16 Skrevet 10. november 2007 det tetteste må vel være ti mnd mellom, er vel i terorien ikke mulig å få tettere, om man ikke får før tiden da:)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #17 Skrevet 10. november 2007 Jeg er gravid nå, blir 13 mnd mellom, jeg synes jo det blir litt tett. Tenker kanskje at mange rundt oss skal reagere på å få så tette. Har ikke fortalt det til noen ennå. Det blir nok tøft, håper det blir overkommelig..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #18 Skrevet 10. november 2007 Vi kommer til å begynne å prøve på nr 2 når han vi har er 8 - 9 mnd, så håper på å få ti med 18 mnd mellom.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #20 Skrevet 10. november 2007 Det mest gunstige for mors kropp er å vente 18mnd mellom 2 svangerskap. En graviditet er en stor påkjenning for kroppen og den trenger tid på å komme seg igjen. Leste det i en artikkel i et blad som lå på helsestasjonen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #21 Skrevet 10. november 2007 Altså at det er 18 mnd fra fødselen til man blir gravid igjen? el 18 mnd mellom fødslene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå