Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Har ordnet med barnevakt til eldstemann, dama til broren min maser på meg om at jeg skal bli med til thailand, men da må jeg ha med min minste på 1år. Hun vil ikke dra alene, broren min reiser på guttetur i 4 dager så kommer han til oss etter 4 dager. Jeg sier at få med dama til broren hennes og hennes tantebarn, så blir jeg lettere med for da er jeg ikke alene med barn og blir ikke redd for å være igjen alene på kvelden om de andre evt går å byen. Hun bestillte for meg i går, men jeg avbestillte, føltes skikkelig feil å reise, men jeg blir slik når kvelden kommer, men når morgenen er her så angret jeg på at jeg avbestillte. Jeg har reist alene med eldstemann før, da var han 19mnd, men da hadde de også barn med seg (store barn da, eldste var da 9år el noe). Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre, reise og ta det stresset med minsten på flyet, må også få taki bære MT, slik som er beregnet til varmeland. Hjelp meg å velge, samboeren min sa i går at jeg kunne reise bare jeg tok med meg minstemann, så avbestillte jeg og sa jeg ikke reiser, sa det også til svigers, hun sa det var lurt at jeg avbestillte, nå blir det sååå flaut å bestille på nytt og evt reise.
Gjest ->>- Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 For min del hadde det vært avgjørende hvor lenge det var snakk om og hvor stor eldstemann er. Selve flyreisen er slitsom, men helt overkommelig, og Thailand er moro.
Solitude Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg ville blitt hjemme. Men that's just me...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Det er 8 dager det er snakk om. Jeg synes det ikke blir så veldig morro når jeg reiser med minsten, når de andre reiser uten barn.
Gjest ->>- Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Dersom du ikke tror det blir moro og dessuten kommer til å bli redd (for hva da?) om du er alene hjemme på kveldene, så sier det seg vel selv at du neppe vil få stort utbytte av ferien. Da er det nok like greit å bli hjemme. Åtte dager er også ganske kort tid for såpass lang flytur, ville nok helst hatt to uker minimum.
KariMari Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Næh, for åtte dager hadde jeg ikke giddet å reise så langt med et lite barn. Sjansen kan jo by seg senere, ved en annen anledning da? Hadde ikke heller synes det hadde vært noe kult å sitte tilbake i leiligheten mens de andre var ute......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå