Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 hei er de noen her som vet hvor mann kan få kjøpt bugaboo cameleon vogn? har sett en kjempe stilig i beige og brun:) noen her inne som har hatt den vognen?
*Rutletutt* Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg kjøpte min ( i rosa og mørkegrå) på Reflex (Bergen). Vet de også har på Barnas Hus. babytrader.nl har også, og der er det litt billigere. De kostet 8500,- da vi kjøpte vår tidlig i sommer, men de har nå gått ned til ca 7500,- Jeg har bare positivt å si om vognen - den er veldig praktisk og god å bruke - lett å legge sammen og ta inn og ut av bil + en god turvogn (jeg går lange turer hver dag). Stor babybag som er lett å klikke av og bære med seg. Super vogn:o)
Blue Lady Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hei! Jeg har den vognen og er kjempefornøyd foreløpig. I dag kom snøen i Tromsø så er spendt på hvordna det blir med masse snø, har vinterhjulene, men det blir jo ikke helt det samme. Kjøpte den på www.babytrader.eu. De har den på Fru Lyng vet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå