ifie Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er det ikke babyfeeder det heter, da...? Hvordan vasker du det, og hvor mange ganger bruker du ett nett?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hei du. Et spørsmål bare. Så en slik en på babyshop forleden. I hvilken anledning bruker man en slik en? Har en snuppe på 4 måneder nå. takk takk - (spør man ikke, får man ikke noe svar) hehe
Kondis som en murstein Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jeg tar den i oppvaskmaskinen for å få vekk farge og flekker også skyller jeg den og koker den etterpå... Til anonym: Vi har brukt den mye med plomme, eple, pære, melon, agurk etc etc i... Den er super! Hun ligger og koser seg og vi trenger ikke å være bekymret for at hun får biter av frukten i halsen ) Vi begynte så smått med vannmelon da hun var litt over 4 mnd...
ifie Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Gutten vår (5 mnd) får en bit med frossen elpe i den, når han har veldig kløe og ubehag i gommene, eller så kan han få kose seg med den når pappan og jeg spiser middag, f.eks. Veldig fin oppfinnelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå