Gå til innhold

Hva har dere rukket i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vaska to maskiner klær, sendt den største på skole, vaska 228 kvm hus og skura badet og henta ved og tent opp, tatt opp middag fra fryseren, og vært innom nettby og facebook, dævven æ e flenk=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, faen du er flink:-)

Del litt energi med deg da!

Skrevet

ok, sender over på tankeoverføring*________________***

Skrevet

jeg har stille og rolig slappet av i dag,fyrt itt i ovnen, og det vanlige morgen stellet hus og barn. ikke noe ekstra ordinært i da nei.

 

en rolig da her, deilig.

 

 

Skrevet

Det er virkelig urettferdig, jeg skulle også ha fått vasket hus:( Men jeg har rukket å levere børrnet i barnehage, spist frokost, gått lang tur med hunden og lest et kapittel av pensum.

Skrevet

Å stå opp....

 

FAEN for en helvetes møkkadag!

Sorry, vet det ikke egner seg på trykk, men måtte bare få det ut.......

Kan jeg brøle? Naboen har angst, men det betyr vel ikke at jeg må ta hensyn når hele universet jobber mot meg?

 

 

 

Hvem har forresten lagt ut profilen min på easystupidtarget.com???

Skrevet

Takker;-) Hmmmmm kjenner ikke noe enda. Tar meg en kopp kaffe til, før jeg drar hjem fra jobb;-)

Fader så pliktoppfyllende jeg er idag:-)

Skrevet

Offa angelmya:-(

 

Hva er easystupidtarget.com??

Skrevet

da legger jeg deg ut på easystupidtarget.com KariMari

Skrevet

Det er der all ondskap i verden håndplukker naive stusslinger som bare smiler til verden når de får den i hodet!

 

 

Faen, jeg må lære meg mentalt selvforsvar. Noen som har satt inn bein i nesa her.........?

 

 

Skrevet

Oki, takk skal du faen meg ha...

 

*løper og sjekker ut siden*

 

 

Skrevet

Kommer ikke inn på linken jeg..

 

Har du hele linken angelmya?

Skrevet

I dag har jeg rukket å sitte i sofaen i morgenkåpe og bysset et feberhett barn. Det er stort sett alt. Utenom turen opp til naboen for å låne saft. Men nå sovnet hun og jeg har skrudd på pc en. Jeg burde vel strengt tatt gjort noe annet her :-)

Skrevet

Du er søt, jenta!

 

Det er en fiktiv link, for å illustrere at jeg er et naivt naut som er rimelig lett for andre å tråkke på om dagen. Er du med?

Skrevet

Hahahahaha jeg er med:-DD

 

Ja, den var jo passende til meg også da, Angelmya:-DDD

  • 2 uker senere...
Skrevet

Fint lite, har vaska en maskin, skifta sengetøy, tatt oppvasken, vaska bad og sveipa over gulvenene. Så har jeg fått lagt de siste takkekortene i konvoluter og skrevet på adresser, vært på butikken og jah...

Skrevet

Jeg har skrubba leiligheten, vasket 2 maskiner med klær, 1 oppvaskmaskin.

Mala litt på soverommet, satt inn penger i banken til søstra mi, handlet, solgt leiligheten, besøkt min kjære farmor, spiste ute i dag da... :P

  • 3 uker senere...
Skrevet

i dag har jegsovet lenge. til kl 815 faktisk. så har jeg sett på alt jeg burde gjørestelt minsten og planlagt hva som skal gjøres, og sefdibbes. altså jeg har vel i grunnen ikke gjort noe som helst hvor jeg må løfte på den svære tunge ræva mi. skal snart begynne skal bare....

Skrevet

Satt fyr på skjortene til mannen, krympet alle klærne til småen, rasert kjøkkenet, slått ned et postbud, pult naboen og truet med å rane en bank. Hvordan det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...