tina_mor Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 til Roma i desember....åhhh som vi gleder oss Noen som har vært der og kan anbefale en bra shoppinggate??? Blir vel "vindusshopping" på et par gater tenker jeg he he Vi skal prøve og få et hotell i nærheten av Spansketrappen, men ikke booket ennå. . Noen som har bodd der før?? Forslag?? Snuppa skal være hos bestemor - og det kommer til og gå sååå bra atte. Hun er 5 måneder når vi reiser. Fikk en sur kommentar fra en i dag, at det kunne jeg ikke pga snuppa. Sikkert mange som mener det samme - men men... noen meninger her?? Vi skal være borte i 2,5 døgn - og ja hun får mme. Tina
lilleskatten Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Gled dere. Vi var i Roma på lang helg i fjord. Lå på et hotell litt unna Spansketrappen. Der er det liv og røre. Det er mye folk og leven men ville nok ikke ha sovet rett ved for det er mye folk der hele natta. En opplevelse å være i Roma. Det var min andre gang og kommer nok til å reise dit igjen.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Å, så heldig du er!!! Dit har jeg lyst til å dra med sambo også, når pjokken klarer seg uten pupp en helg KOS DEG MASSE!
tina_mor Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Takk takk - vi skal det:) Håper dere får til en tur når den tid kommer ja:)
Gjest Ut på tur Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Kan desverre ikke anbefale deg hverken handlegate eller hotell. mrn jeg kan anbefale vatikanet. og peters kirken. tar dere turen til peterskirken så gå tett på "maleriene" de er nemlig glass mosaik Husk at køene inn på vatikanet kan bli lange mot slutten av dagen. når det gjelder hotell så pass på å få rom som ikke vender mot trafikert vei
Makkapakka Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Gled deg! Roma er absolutt en av Europas beste byer....!!! 2 handlegater: Via Del Condotti (Dyr!!!) og Via del Corso (masete gate, men ok butikker, bla. Zara osv). Vi bodde på et lite hotell som heter Flavia. 3 stjerner.Et stykke unna spanske trappen, men i gåavstand. Brukte ca 20 min. dit. Ellers ligger det et hotell på Via Del Condotti (husker ikke navn). Veldig fint og dyrt.. Madonna bodde der når vi var i Roma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå