ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Sitter her og er ganske lei av min nåværende hårfarge som er lyst på toppen og mørkt under. Har så lyst til og farge håret i en farge men er så usikker på hvilken farge jeg skal ta. Noen sier brunt, noen sier rødt og jeg sier HAR IKKE PEILING!!! Er av den typen som angrer veldig raskt om det er noe jeg har gjort som jeg kanskje ikke burde ha gjort eller skulle ha gjort annerledes, iallefall hvis det gjelder noe som har med utseendet å gjøre. Blir gal snart. Vet jeg kommer til å få skikkelig vondt inni meg hvis jeg angrer eller føler at fargen ikke passer meg, men er samtidig rett og slett dritlei av den jeg har nå. Noen tips til hva jeg kan gjøre dersom jeg skulle angre meg?
☆Anonymia☆ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 ta en farge som er mest mulig lik den normale hårfargen din da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå