ragkris Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg sniker meg inn her litt tidlig, jeg. Er bare 11+1 i dag, men jeg gleder meg sånn til 1.termin er over! Særlig fordi jeg har vært så innmari dårlig, håper jeg liksom den 'magiske grensen' kommer til å gjøre at formen blir mye bedre snart. Jeg vet det er mange av dere der ute som fortsatt føler dere kvalme og slappe, men kunne jeg be om å få høre fra dere som følte dere mye bedre etter de første 12 ukene? Jeg trenger litt oppmuntring og håp!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hei...Du kan bare komme over nå, synes nå jeg da=o) Jeg var plaget med kvalme, men kastet aldri opp mer enn en gang...Heldigvis...Men kvalmen var noe dritt...den har nå gitt seg..Så veldig glad for det=oD Tror kvalmen min forsvant rundt uke 12-15 husker ikke helt, men nå er den borte... Håper det hjalp litt da=o)
LilleBanan blir storebror Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Forsvant hos meg sånn i uke13-14, men den kommer å går enda. Men det der er veldig individuellt da. Håper det går over snart BabyCakes:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Har ikke vært sengeliggende med oppkast i det hele tatt, men jeg var mye uvel og sliten i 1. trimester. Det ble bedre i uke 12. Er fortsatt ganske trøtt, men føler at jeg har fått mye mer energi i 2. trimester.
~Mita~ Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 kvalmen forsvannt over natten i slutten av uke 14 her!! Det var en herlig følelse etter 6-7 uker med konstant kvalme og oppkast!! Gled deg!! =o)
Meg og gutten min Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 her begynte alt i uke 13-14. hehe. det var ikke morsomt.lykke til:)
Måånestråle Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Hos meg forsvant kvalmen når jeg var akkurat 17 uker på vei. Takk og lov!! Jeg håpet SÅNN på at den skulle forsvinne etter 12 uker og 14 uker osv, fordi jeg hadde hørt at det var vanlig at det ga seg da. Var redd den skulle vare evig når vi passerte både 14, 15 og 16 uker uten noen bedring. Men POFF, så var den plutselig borte. Eller, i alle fall så svak at det gikk helt fint å leve med det. Håper du snart får noen fine dager snart du også
Lillemann blir storebror! Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Hei der airam85 får gutt 12.mars... Så deili å høre at d ikke bare e meg... har de siste morningene vært ganske dårli når eg har spist frokost... men idag toppet d seg når eg løp inn på badet, å ja... dokker vet... d kom noe opp for å si d sånn... herlighet...trodde eg hadde sluppet billig unna me den kvalmen, men d kan eg sikkert se langt etter no... kossn ble d hos deg når du fikk symptomene dine då?... fikk du mye eller kossn va d?... erk... merker eg blei litt oppgitt no eg altså...
ragkris Skrevet 8. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2007 takk for oppmuntringer - trengte bare en påminnelse om at det finnes lys i andre enden av tunnellen... hehe. Føler meg mye bedre i dag, så håper de verste dagene er over.. Er jo lov håpe!!!
***lilli*** Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Hei, treng ikkje seie noko om dette svangerskapet, men i forrige hadde eg det heilt hærleg i 2.trimester. Ingen kvalme og masse energi. Håper det blir slik for deg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå