Millapril Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Gleder meg skikkelig til første jul med Erica. Har allerede fått spørsmål om julegaveønsker. Noen som har begynt å tenke på hva man kan ønske seg til småttisene til jul? Jeg har tenkt på følgende: - Eventyrbøker/Pekebøker - Bankesett - Puttekasse - Gåvogn fra Brio - TrippTrappstol (litt dyr men...) Sikkert mye annet morsomt man kan ønske seg også. Blir vel kanskje ikke så mye gaver på meg fremover tenker jeg..hehe
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Dette var jaggu en smart tråd! :-) Jeg har ikke tenkt så mye på det enda, men dine forslag er jo veldig bra. Alt jeg har tenkt hittil er å spesifisere at vi ikke vil ha bråkete leker hehe.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 kjempefin tråd! Ikke så lett å komme på smarte ting å ønske seg Vi ønsker oss også gåvogn eller gåstol Puttekasse ønsker vi oss også nå :-) Ellers så ønsker vi oss også: Ullundertøy Akebrett for baby (i håp om litt snø i vinter)
måken og vesla Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Kjempelur tråd. Vi har allerede kjøpt tripp-trapp stol (m babyinnlegg) og hun sitter som en dronning i den! Kjempefin. I tillegg til det som nevnt ovenfor så tenkte jeg på CDer med barnesanger og kanskje noen DVDer med tegnefilmer (kanskje litt tidlig, men...). eventuelt sangbøker også, så vi kan synge sammen. Vesla har hermet etter Erica (uten at hun vet det) og begynt å "rocke" til musikk hun også. I dag har vi hørt på Bruce Springsteen og U2 - klassisk rock - i mangel av noe mer barnevennlig. Jeg lurer også på om vi skal ønske oss en sånn parkdress. Enten en for å ha nå i vinter, eller en hun kan bruke neste høst. Aner ikke om vi kommer til å få bruk for en sånn dress eller ikke. Jeg ser for meg at hvis det blir snø så går det an å leke ute (for ei som krabber), men hvis det ikke blir snø, så ser jeg for meg at det blir mest leking inne, i alle fall så lenge hun krabber.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Super tråd! Vi har arvet det meste av slike ting, så vi sliter litt med å ønske oss praktiske leker. Det har vi jo allerede.. Penger - til å kjøpe pulk og sykkevogn (koster jo en del) Klær (i store str.) Parkdress og gummistøvler til våren. (Satser på at gullet går til den tid!) Bunad (får av Mommo) Bamser (gullet kan ikke få nok bamser...) LilleM har jo ikke så mye glede av for mange pakker, så vi begrenser det litt med å ønske oss penger til store ting. Sist jul fikk storesøster 32 gaver! Og jeg skal love deg at lilleM får minst like mange når han blir litt større! Men å åpne 32 pakker nå det tar jo minst 4 dager å åpne..
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Hmm ja her var det mange fine ting å ønske seg. Her er noen ting vi ønsker oss til snuppa: - gyngeelg fra Ikea - eventyrboka som prinsesse Märtha har kommet med - regntøy og parkdress - astrid lindgrens samlede på CD (finnes en boks med 8 stk i fra alle bøkene) - titte/pekebøker og andre leker
heiamagen Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Så lurt! Masse ting her jeg skal sette på lista! Vi har noen bestemødre som strikker så vi har ønsket oss noe hjemmestrikket (hinter litt om hva så det ikke blir noe rart da Luer og votter og hals og sånt trenger man jo alltids. Har tenkt at jeg ønsker oss et stort gulvleketeppe. Vi har en sånn stor krabbematte men den er ikke så fin å ha i stua, og nå som han ikke banger hodet i gulvet lenger kunne det kanskje holde med et gulvteppe. Har de ok sånt på IKEA kanskje? Ser for meg ett med bilbaner og sånn på... Ellers: Tråkketraktor med tilbehør, gammeldags rattkjelke (litt tidlig men pappaen har heller ikke og så kan man ikke leke to på et babyakebrett), tegnesaker ( de har fine, giftfrie stoore "tegneblyanter" på Helio)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Fikk reklame for Toys R Us i går, og der har de babyakebrett. Har ikke dett det før jeg, men du verden så smart! Det var for øvrig masse annet fint for de små i den reklamen også, treleker og sånt :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Litt dett i desa, men jeg mente "sett" ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå