mammamamut Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Skal til legen i dag å få nye p-piller. Går nå på cerazette, men etter at jeg fikk mens for 1 mnd siden har det bare vært tull. Blør omtrent hele tiden. Før jeg ble gravid gikk jeg på trionetta å var kjempefornøyd. Fikk mens hver 24 dag som varte i 4 dager! Noen som har gått på Trionetta før som kan anbefale noen som er tilnærmet lik?
Holly❄️ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Fikk beskjed fra legen at de har sluttet og produsere Trionetta...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hei, jeg gikk på trionetta før jeg ble gravid med nr 1, var også fornøyd med det. Fikk også cerazette og var fornøyd i begynnelsen men begynte også å blø i hytt og pine som deg. Bytta da til Microgynom og fikk da en normal "syklus" ved at mensen alltid kom dagen etter den siste pillen på brettet (de er sånn at man har en uke man ikke tar noen piller) hadde mensen i 2-3 dager ca.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Glemte å skrive at legen anbefalte det som en erstatning til trionetta, var jo litt av poenget;)
mammamamut Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Til "Det er jo meg" Ja jeg vet de har sluttet med trionetta Er jo derfor jeg spør her om noen vet om et merke som er tilnærmet lik. Ellers hadde jeg jo gått tilbake til de gamle selvfølgelig.
mammamamut Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 Takk nutta da skal jeg spørre om disse1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå