Gå til innhold

noen fler som får..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kynnere når dere bare sitter still? mine er skikkelig ubehagelige og presser nedover. ikke så ofte men de som kommer er det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uvisst. hvordan kjennes de ut?

Skrevet

du kjenner at det strammer seg liksom, så blir magen som en hard ball. jeg får litt murringer og nedpress i tillegg... holder kanskje i 30 sek- 1 min.. noen gang lenger

Skrevet

Jeg hadde masse kynnere i mine forrige svangerskap. Det har ikke begynt nå enda. Mine kynnere ble etterhvert så sterke at de prøvde å sette i gang fødselen alt for tidlig. snakk med lege/jordmor og ta det med ro. Dette er jo ikke farlig så lenge du tar det rolig. Det er ikke veldig vaml.ig at kynnere setter i gang fødselen slik jeg har forstått det.

Skrevet

Jeg får kynnere hver kveld, om jeg sitter, står eller ligger.. magen strammer seg sikkelig nederst, utrolig ubehagelig til tider.. Sambo fikk litt sjokk når han kjente på magen og den var helt stram, det går som regel over etter 30 sekunder.. Syns det er rart at jeg kjenner det med tanke på at jeg er førstegangs. Det er jo ikke vanlig å kjenne det da.. Kanskje jeg er overfølsom:P

Skrevet

hatt det alle gangene,

er bare livmoren som trener,

noen trener mye andre lite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...