Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 jeg har hatt det! (ikke i forbindelse med graviditet da) det var ganske vondt, våkna midt på natta at jeg hadde skikkelige smerter, kunne nesten ikke le'e meg, er litt vanskelig å forklare smertene men det gjore kjempe vondt, var hos legevakta og fikk smertestillende også gikk det over etter noen dager..men har hatt det flere ganger etter det, men da gadd jeg ikke dra på legevakta, som sagt det går fort over, men du kan bli litt løs i magen og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå