Gå til innhold

noen som har hatt mage/tarm innfeksjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

i såfall, hvor jævlig var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt det! (ikke i forbindelse med graviditet da)

det var ganske vondt, våkna midt på natta at jeg hadde skikkelige smerter, kunne nesten ikke le'e meg, er litt vanskelig å forklare smertene men det gjore kjempe vondt, var hos legevakta og fikk smertestillende også gikk det over etter noen dager..men har hatt det flere ganger etter det, men da gadd jeg ikke dra på legevakta, som sagt det går fort over, men du kan bli litt løs i magen og sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...