Gå til innhold

Andre som er HEEEEELT på bærtur???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag hadde jeg time hos jordmor klokka 9.30 (trodde jeg). Satt der og venta i ca et kvarter, da jeg tilfeldigvis titta på lappen hun har skrevet timene på. Der sto det jaggu at jeg hadde time kl 12.00...

 

Dessuten hadde jeg gledet meg sånn til å begynne på det fødselsforberedende kurset idag, Men da jeg tok en titt på kjøleskapsdøra hvor jeg hadde hengt infoen om kurset, stod det 05.11, noe som var igår! :( Sukk... Føler meg helt på bærtur altså..

 

Flere som er litt bortevekke for tiden? hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja.... jeg er også litt på tur om dagen....

 

Jeg har heldigvis klart å redde meg inn hver gang til nå, men det meste går litt på "halvt hold" om dagen!

 

:-)

Skrevet

Hehe, ja jeg kjenner meg igjen :)

For en stund tid siden skulle jeg på vekstkontroll, og troppet opp på sykehuset. var litt tidlig ute så jeg satte meg i kantina for å vente en halvtimes tid..

I heisen stusset jeg litt, for jeg skulle møte på kvinneklinikken, og det var jo ikke noe som het kvinneklinikken der jeg var..

 

Jeg hadde reist på feil sykehus! Ennå det sto markert med GUL markeringspenn i brevet at jeg skulle møte opp ved avd. PORSGRUNN og ikke SKIEN!

 

Jaja, sånn kan det gå =)

Skrevet

Jepp..er absolutt på bærtur iblant..Glemmer dager, tror jeg skal noe som er en helt annen dag en det jeg mener å huske.. Og jeg som har eksamen snart da..håper jeg glemmer det..har jo glemt alt jeg skal ha eksamen i så...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...