Truseprinsesse Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Tok test i morges etter å ha lest på clearblue.no sine sider at 72 prosent av gravide fikk positiv test tre dager før mens. Siden jeg har IKM på fredag, så testa jeg i morges. Den var selvfølgelig negativ, og stemmer bra til at jeg så og si har ingen symptomer. Så nå går jeg bare rundt og venter på tanta sånn at jeg kan starte en ny periode
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Du er ikke den eneste som har gjort det... Lurer på hvor masse penger jeg har brukt på tester i tidligere pp. Det er jo håp ennå da:) Det er ikke alle som har symptomer.
nr2-imagen:) Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hei! Nå såg jeg innlegget ditt... Trist.. men jeg tror du har testet for tidlig!! Jeg hadde jo en liten blødning igår, og blør fortsatt litt idag.. Redd for det er tanta!!
lille lol julibaby Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 åh.... æ bli så frista te å teste, men e litt tidlig enda da:) skal prøve å holde meg til lørdag:) tenkte æ kunne "kaste" bort en strimmel eggløsningstest for bare å se, men e litt skeptisk på den. kan være missvisende å kanskje gi meg falskt håp!?!
orkide75 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 vil bare minne dere på at jeg testet negativt den 1 november, ikm var den 3 november så testet jeg positivt i går, 4 november:) så det kan hende dere testet for tidlig:) symptomer hadde jeg også, men det var akkurat som de holdt på å forsvinne da jeg skulle ha ikm
Truseprinsesse Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 Takk for svar, jenter! Hvordan går det med deg, Ann? Tror du fortsatt det er tanta eller? Får håpe det er festeblødning altså. Vet ikke hvor lenge sånt varer, jeg. Det kan godt hende at det er for tidlig ja. Egentlig var det litt deilig at den var negativ for jeg merker allerede at jeg er mye roligere og tenker ikke så mye på det. Men når det er sagt, om ikke tanta er her innen fredag, så tester jeg helt sikkert igjen på lørdag. Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå