Alba44 Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Oppgave på frokost quiz. Hahaha..............
Xzux Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 dn var vrien...haha... Må ha de så lette så flest mulig ringer:)
lille je Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Ja, disse frokostquizene er jammen harde nøtter å knekke...)
Alba44 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Harde nøtter ja... Sitter og ler for meg selv :-D :-D Jeg tror også det er viskebjørn... hm..tenke,tenke..
LegallyBlond Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Hjelper ikke å ha den lett for det er jo sååååå få som ringer inn, det har aaaaaaaaaaaaaaaaaaldri vært så få som har ringt inn, så du må ringe inn nåååååå. Eller vil du ikke vinne 40 000 kr???? *SPY*
Helene <3 Sarah Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Lette oppgaver er en ting, jeg blir mere provosert enn oppmuntret av den påtatte muntre stemningen og de utrolig tette kommentarene til programlederne!! Stakkars folk kan de ikke få oppføre seg vanlig på skjermen da? kan da ikke være nødvendig med dette ultrahappy greiene
Helene <3 Sarah Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Det er jo selvsagt en Veskebjørn... Den nye erstatteren til chiuauaen! hehe
Alba44 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2007 Hahahahaha..... Takker for alle gode forslag, og jeg skal nå avsløre det riktige svaret: VASKEBJØRN Til dere som gjettet feil; bedre lykke neste gang ;o)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Har dere noen gang slått av lyden på frokostquiz?? Katrine er jo helt overhappy og overveivete med armene.. Er komisk å se på.. Thihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå