kaffeplante Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Hei. Jeg ønsker om mulig å komme i kontakt med noen som har hatt Help Syndrom? Jeg hadde det i mitt første svangerskap og fødte i uke 26. Det gikk velidg bra.Men jeg er usikker og veldig i tvil på om jeg skal tørre å bli gravid på nytt?Sjansen for at det kan skje i gjen er jo tross alt større enn at det ikke skal skje igjen. Håper på svar fra noen der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå