Gå til innhold

Noen som har hatt Help Syndrom her???????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ønsker om mulig å komme i kontakt med noen som har hatt Help Syndrom? Jeg hadde det i mitt første svangerskap og fødte i uke 26. Det gikk velidg bra.Men jeg er usikker og veldig i tvil på om jeg skal tørre å bli gravid på nytt?Sjansen for at det kan skje i gjen er jo tross alt større enn at det ikke skal skje igjen.

 

Håper på svar fra noen der ute.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant denne til deg. Hun har fortalt sin historie inne på "min historie" med fortellingen "forferdelig tvillingfødsel"

Hun kan kontaktes på: [email protected]

 

Skrevet

Hei, jeg har hatt det, fikk det i uke 36 jeg da, så jenta ble født 1 mnd før termin med akutt keisersnitt.

 

Nå er jeg i uke 26, har ikke merket noe til det, men tenker jo endel på muligheten og blir fulgt opp av sykehuset.

Håper alt går bra denne gang.. ikke noen hyggelig opplevelse nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...