Gå til innhold

Noen som har hatt Help Syndrom her???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg ønsker om mulig å komme i kontakt med noen som har hatt Help Syndrom? Jeg hadde det i mitt første svangerskap og fødte i uke 26. Det gikk velidg bra.Men jeg er usikker og veldig i tvil på om jeg skal tørre å bli gravid på nytt?Sjansen for at det kan skje i gjen er jo tross alt større enn at det ikke skal skje igjen.

Håper på svar fra noen der ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde også Help Syndrom i mitt første svangerskap, men sikkert ikke like ille som deg. Jeg fødte i uke 37, og det gikk veldig bra.

Jeg er nå gravid på nytt, vel 20 uker på vei. Både lege og jordmor sa at jeg hadde større sjanse for å få igjen svangerskapsforgiftning enn andre. På ordinær ultralyd oppdaget de en feil på ungen, og det har blitt noen ultralyder etter det. Vi går til kontrol på RH. Overlegen vi går hos der, sa at det ikke var noen særlig større sjans forå få det igjen. Hun kunne også måle det helt utrolige med bra ultrlydapparater. Jeg husker ikke helt hva hun målte - har vært litt mye - men hun ba meg se på en kurve, og utifra den kunne de se hvor stor sjansen var for å få det igjen. Den var ikke stor. Jeg vil råde deg til å ta kontakt med fastlegen, han kan helt sikker henvise deg videre. Tror du kan føle deg trygg om du får bra oppfølging.

Selv er jeg utrolig formøyd med RH. Fødte der sist, og har også fødeplass der nå. Men, nå vet jeg jo ikke hvor i landet du bor.

Vet ikke om dette var til noen hjelp, men masse lykke til.

Skrevet

Er det lov å spørre hva Help Syndrom innebærer?

Ble så nysgjerrig når jeg så overskriften..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...